Robin1994 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 du har jo å supersport sine da men dog noe dyrere. http://www.partsandretards.no/eksos-og-tilbehor/eksos/supersport/endestusser/rustfrie-endestusser# bare bla på bildene så ser du de forskjellige stussene du kan velge mellom. ja der var det mer riktig :p sendte dem mail ang pris på de :) Takker for tips da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 rustfritt catback koster 5.990 kun endedemper koster 3.290 rustfritt catback duplex koster 7.390 duplex endedemper 4.290 duplex er potte på hver side ;) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 ouh, var jo mye billigere enn simons sportsystem ifra Svendsen eksos, dem sku ha 12k ferdig montert catback system der :S blir vel råere lyd om man har catback regner jeg med, men tenker egentli bare på endepotte men får se hva som skjer, må ha mer penger først hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 litt bilde update fra imorges da :p [ATTACH]32756[/ATTACH] [ATTACH]32757[/ATTACH] Er det originalt med plast tank? :S :p [ATTACH]32759[/ATTACH] Trenger å bli vasket innvendig tror jeg :p [ATTACH]32761[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Og sånn ble det seende ut tilslutt :p skal kjøpe svart stoff og legge over treverket :) [ATTACH]32764[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
21-Andersen Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Vet du noe om sånn ca. bensinforbruk på denne? :) Vurderer samme bil, men er kjedelig om den drikker en liter på mila.. Ellers må jeg si at det er en flott bil du har der! :pray: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 hmmm, vanskelig spm du kom med der, men kanskje 0,7-8 på bykjøring og ca 0,5-6 på langkjøring, rett meg noen om jeg tar feil :) jeg er hvertfall fornøyd med hvordan den er å kjøre, morsom litn bil :p men den drikker ikke så mye serru ;) Takker for det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
21-Andersen Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Dæven, du svarte fort, i hvert fall! Det høres jo ikke så galt ut, er vel ikke SÅ mye mer enn andre eldre biler :) Håper det ordner seg med den, frister utrolig! Hva er planen med trekassa i bagasjen? Stor basskasse, eller bare feste til forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 min 1.6 bruker 0.65 på blanda kjøring. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 min 1.8 bruker ca 0.55 på motorvei i 100 og 0.6-0.65 på blanda Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Dæven, du svarte fort, i hvert fall! Det høres jo ikke så galt ut, er vel ikke SÅ mye mer enn andre eldre biler :)Håper det ordner seg med den, frister utrolig! Hva er planen med trekassa i bagasjen? Stor basskasse, eller bare feste til forsterker? neida, er ikke verst :p trekassa er der bare foreløpig for å få festa forsterkern til jeg får kjøpt subber, da blir det ny og større kasse :) så den er bare der foreløpig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Min passat 1,8t har ett gjennomsnitt på blanda på 0.98 på blanda de siste 800km :p neida, er ikke verst :p trekassa er der bare foreløpig for å få festa forsterkern til jeg får kjøpt subber, da blir det ny og større kasse :) så den er bare der foreløpig ;) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Mekonomen har komplett effektanlegg fra cat og bakover til greie 4000 :) hvis du skal ha Simons. Svendsen eksos er det jo bare å drite i. Du klarer jo fint å demontere/montere selv. Bestilte Simons effektanlegg med rabattene mine. Kom på 3600,- og fikk det på 2 dager :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Mekonomen har komplett effektanlegg fra cat og bakover til greie 4000 :) hvis du skal ha Simons. Svendsen eksos er det jo bare å drite i. Du klarer jo fint å demontere/montere selv. Bestilte Simons effektanlegg med rabattene mine. Kom på 3600,- og fikk det på 2 dager :) ja blir ikke å dra innom Svendsen nei. det var jo en meget fin pris på catback eksos da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Det også et powerfilter er du langt på vei. Vil nok bli litt gromme lyd i din, enn i min i og med at du har 2 litern :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg