Golf II Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hei, jeg har en kompis av meg som har en caravekke som ikke starter, det er en 1994 2,4 diesel, og han sier at dieseln kommer fram til hoved pompen. så jeg lurer på om noen av dere har vært borti dette før??? Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 noen som vet hva som kan være feil??? vil ha svar kjapest mulig. Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Er pumpereima hel da, løsne på dyserørene og se om det kommer diesel når den kjinnes. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 den er veil hel ja, men han sier at det ikke kommer fram diesel til filtret en gang. så jeg har ikke peiling på hva som kan være feil Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Er jo dieselpumpa på motoren som suger dieselen fra tanken. Enten er pumpa defekt, dieselfilteret tett (klarer ikke suge gjennom) eller rusthull i tank/armatur. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg