Gulbrandsen95 Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Er dette en fin førstebil, med tanke på forsikring?? (og hva med Ascona B?) Hva bør jeg sjekke når jeg er ute for å se på disse modellene? (vectra b) noe spesielt jeg bør gå for, tror kanskje jeg går for en 2l sedan :) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 To vidt forskjellige biler. Ascona B er for fin til å ødelegges som førstebil.. :) Vectraen er ganske grei som 2L, unngå for all del 1,6 16V motoren, og har vel hørt om noen 1,8 som også er glad i olje Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 To vidt forskjellige biler. Ascona B er for fin til å ødelegges som førstebil.. :) Vectraen er ganske grei som 2L, unngå for all del 1,6 16V motoren, og har vel hørt om noen 1,8 som også er glad i olje heh, skal ikke ødelegge Asconan isåfall... (er en person som tar vare på ting jeg, men kan jo selvfølgelig være uhelig...) Ja var snakk om 2.0L, fordi jeg har en bestefar som vil ha ny bil ^^ Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Er Vectraen godt vedlikeholdt er det ikke noe å lure på Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Er Vectraen godt vedlikeholdt er det ikke noe å lure på Flott, tusen takk for svar ! :D Er det lite trøkk inne på vectra forumet nå for tiden?? :( Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Er det lite trøkk inne på vectra forumet nå for tiden?? :( De fleste Vectraene vel sendt i pressa. Insignia heter den nye modellen. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Med et så stort forum så er det ikke alltid like stor repons i alle underforumene på bilmodeller. Du får sjekke ut omc Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 De fleste Vectraene vel sendt i pressa. Insignia heter den nye modellen. ei ei ei høres ikke bra ut ! :O Med et så stort forum så er det ikke alltid like stor repons i alle underforumene på bilmodeller. Du får sjekke ut omc mm, sant det du sier.. Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 De fleste Vectraene vel sendt i pressa. Insignia heter den nye modellen. Tja. Jeg for min del kjører en B Vectra. Er veldig fornøyd med bilen. Har sett mange Vectraer på veien. Både A Vectra, B Vectra og ikke minst C Vectra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Er dette en fin førstebil, med tanke på forsikring?? (og hva med Ascona B?)Hva bør jeg sjekke når jeg er ute for å se på disse modellene? (vectra b) noe spesielt jeg bør gå for, tror kanskje jeg går for en 2l sedan :) En B Vectra kan være et godt valg ja. Jeg også har hørt at 1.6 16 V og 1.8 16 V er motorer en bør unngå. Har ikke hørt noe om 2.0 16 V. Hvis drivstoff økonomi er en annen innfallsvinkel så kan f. eks. 1.7 TD være et alternativ. Jeg har denne motoren i min bil. Den har gått litt over 300 000 km. Drar veldig godt og bruker ikke en dråpe olje. Med litt justeringer så kan den gå like godt som en 2.0 16 V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 En B Vectra kan være et godt valg ja. Jeg også har hørt at 1.6 16 V og 1.8 16 V er motorer en bør unngå. Har ikke hørt noe om 2.0 16 V. Hvis drivstoff økonomi er en annen innfallsvinkel så kan f. eks. 1.7 TD være et alternativ. Jeg har denne motoren i min bil. Den har gått litt over 300 000 km. Drar veldig godt og bruker ikke en dråpe olje. Med litt justeringer så kan den gå like godt som en 2.0 16 V. takk for gode svar her ;D da blir det isåfall en 2.0 16 V på meg ;) hvordan er mulighetene for styling?? sett mange med kule fangere og lys (angle-ringene) soting og rutesenk bak?? Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 ingen?? Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Altså 2L 16V ?? hvor ligger det rust henn?? flere problemer med disse modellene?? Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg