Gå til innhold

førstebil vectra

Ranger emnet


Gulbrandsen95

Anbefalte innlegg

To vidt forskjellige biler. Ascona B er for fin til å ødelegges som førstebil.. :) Vectraen er ganske grei som 2L, unngå for all del 1,6 16V motoren, og har vel hørt om noen 1,8 som også er glad i olje

 

heh, skal ikke ødelegge Asconan isåfall... (er en person som tar vare på ting jeg, men kan jo selvfølgelig være uhelig...)

Ja var snakk om 2.0L, fordi jeg har en bestefar som vil ha ny bil ^^

Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en fin førstebil, med tanke på forsikring?? (og hva med Ascona B?)

Hva bør jeg sjekke når jeg er ute for å se på disse modellene? (vectra b)

noe spesielt jeg bør gå for, tror kanskje jeg går for en 2l sedan :)

 

En B Vectra kan være et godt valg ja. Jeg også har hørt at 1.6 16 V og 1.8 16 V er motorer en bør unngå. Har ikke hørt noe om 2.0 16 V. Hvis drivstoff økonomi er en annen innfallsvinkel så kan f. eks. 1.7 TD være et alternativ. Jeg har denne motoren i min bil. Den har gått litt over 300 000 km. Drar veldig godt og bruker ikke en dråpe olje. Med litt justeringer så kan den gå like godt som en 2.0 16 V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
En B Vectra kan være et godt valg ja. Jeg også har hørt at 1.6 16 V og 1.8 16 V er motorer en bør unngå. Har ikke hørt noe om 2.0 16 V. Hvis drivstoff økonomi er en annen innfallsvinkel så kan f. eks. 1.7 TD være et alternativ. Jeg har denne motoren i min bil. Den har gått litt over 300 000 km. Drar veldig godt og bruker ikke en dråpe olje. Med litt justeringer så kan den gå like godt som en 2.0 16 V.

 

takk for gode svar her ;D

da blir det isåfall en 2.0 16 V på meg ;)

 

hvordan er mulighetene for styling??

sett mange med kule fangere og lys (angle-ringene)

soting og rutesenk bak??

Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår