Gå til innhold

hva betyr dette ikonet?

Ranger emnet


janknuts

Anbefalte innlegg

Dette finner jeg på RSA sine sider:

delenr: 990E0-59J31

Veil. 1630.- eksl mva

USB tilkobling og iPod kontakt + AUX kabel

- USB støtte for masselagringsenhet (minnepenn og hard disk)

- Full iPod tilgang med knapper på radioen og ladning

- Kan koble til andre typer MP3 spillere

- Plug and play installasjon

- Sang informasjon på display

- iPhone kan også kobles til

 

Denne har jeg montert mange av, litt usikker på om denne fungerer på den sære CD spillern/navin din. Men dette kan jeg evt sjekke opp.. Utrolig enkel å montere.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Usikker på om den funker med android med USB, men funker hvertfall med AUX uansett. Skal prøve å huske på det imorgen. Prisen er det ikkenoe å si på. HAdde vært glad om det var like billig i min bmw 5serie. Fikk pris på 13.000 fra BMW forhandler!! hehe. Kommer tilbake med dette imårra :)

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på denne: http://www.kenwood.de/products/car/navi/all_in_one/DNX5260BT/

Montere mange sånne i grand vitara. Må itillegg ha ramme til midtkonsoll for å få plass til den, koster ca 500kr + moms. Også får du ratt kontroll adapter for bruk av rattbrytere..

 

Pris på rattadapter er 750 + moms

pris på spiller er ca 8000 kr + moms. Men her finnes det sikkert billigere å få. dette er full pris hos RSA delelageret. Men helt klart ett bedre valg enn den org. spillern.

 

Sendt forsovit forespørsel ang AUX inngangen. Har ikke fått svar enda. håper å få det imårra :)

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg snasen ut den der! sitter og tygger på det. Ser noen anbefaller og chippe den for og få ned forbruk? har du noe erfaringer rundt dette? ser min ligger på rundt 1l/mil ...

 

Rattadapteret fungere det på alle kenwood sine eller kun den der?

Endret av janknuts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nå kom sikksakk ikonet frem igjen. men forsvant når jeg starta bilen igjen etter jeg hadde vært inne på en butikk....

Snakka med dem som fikset den slangen og dem mente dette kom til og komme og gå en periode fremover pga "etter dønning" av den slangen som måtte skiftes. om dette ikke sluttet så måtte dem i værste?! fall oppgradere programvaren på hjernen i bilen... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Den lampa skal ikke lyse etter dette er gjort. Da er den ikke iorden. Da må det ligge en annen kode der. Da ber du om å få lest ut feilkode. Regner vel med di sletta feilkoden som lå der sist. Hvis bilen ikke har oppdatert styreenheten så skulle dette vært gjort for lenge siden! Dette skal gjøres på alle biler uansett. Men dette skal ikke gjøre at sikksakk lampa lyser fordet.

 

Ang. den ipod/aux inngangen, så funker ikke dette på din type spiller, men de hadde noe annet som de kaller parrot system, da får du bluetooth, ipod/usb/aux inngang, koster veiledende 3000.

 

Og ja rattadaptere skal vel funke på alle sammen.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg og tenkte. men tar det via forhandler jeg kjøpte den av tenke eg. han er ening med meg og deg... har man fikset noe så skal lampa forsvinne.. Får håpe jeg ikke har kjøpt katta i sekken ;)..

 

Regner med det blir og skifte til noe annet ja. den harman kardon saken er en fm transmitter. så var som jeg trodde :)

 

du får ringe dem på vegne av suzuki og forklare dem ossen det funker når man fikser noe ;)

 

edit: lyset kommer og går ... :)

Endret av janknuts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du har nok ikke kjøpt katta i sekken. Er nok bare bagateller. Men blir jo kjedelig for deg å dra på verksted hele tiden for slike bagateller :) De finner nok ut av det. Spør om å få feilkoden, hadde vært intersant å vite hva d er :)

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tenkte jeg skulle stoppe innom et annet suzuki verksted på veg til jobb i morgen og få dem til og lese ut koden før jeg reiser opp til der dem tok service og reg reim.:) Så kan du få den. Får håpe katta ikke sitter og sier bø. kjipt med tanke på man betaler klingende mynt for bil og så ser man lyset hele tiden.. :P . Bare håper det ikke er noe alla som med focuen jeg hadde, som starta med at motoren og turbo måtte skiftes før jeg fikk den ut fra forhandler :) Er det farligt og kjøre med den lampa? som sagt den kommer og går... Må nesten på jobb og :D skulle ikke tro partikel filteret sleit med og bli brent reint. kjører 12 mil t/r jobb... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt å lese av feilkoder uansett. men er nok ikke farlig. Vil tippe det kan være egr ventil siden den kommer å går. eller evt gasspjeld :) Fått lest feilkoden?

 

Bør ikke være problem med partikkelfiltret da, hvis du kjører såppas hver dag. MEN. kan være at det har blitt noe tett iforbindelse med at den slangen har vært ryki, å kanskje du må tvangskjøre en regenerering. Men bilen skal egentlig regenerere seg selv , men hvis d blir for mye så klarer den ikkeå holde unna :)

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fikk lest av i dag. Det var P0243 og P2002

Disse kodene var dem samme som sist sa dem, og dem mente en oppgradering av styreenheten ville løse det.

Skal prøve og få dem til og gjøre dette i dag.

 

Disse hjulene du snakket om. virker som dem er sorte og er av plastikk :) Ser den har vært inne for noe tilbake kalling av ledninger hos RSA i drammen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår