Gå til innhold

EU kontroll - feil / verdt det?

Ranger emnet


kozter

Anbefalte innlegg

Hei, var innom EU kontroll-sjekk for å sjekke om det var mye feil med den.. det viste seg å være en del

 

2 - bremserør svekket pga rustangrep - foran

2 - foraksel - slakk i innfestninger bakre foringer begge sider

2 - støtdempere- lekkasje - venstre bak

2 - farlig rust i kanaler - fremre begge sider

 

spurte dem om det kostet meg mye å fikse dette, blei noen tusen men det er med arbeid.

 

Noen som vet cirka hvor mye det blir kun i deler? uten kanalene..

 

Har en jeg kjenner som har jobbet som bilmekaniker som kunne fikse alt av arbeid for meg, men han kunne ikke det med kanalene siden det er sveising og sånn, så må kanskje ta det på verksted.

 

Er det verdt å fikse i det hele tatt?? har fiksa en del feil allerede selv. Kjøpte bilen for 12tusen + alt det jeg har lagt i den blir det sikkert rundt en 15 visst man regner uten anlegget.

 

 

Takker for alt av svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å verdt.. Bil taper du penger på uansett åssen du vrir å vender på det :) Så kan ikke investere penger for å håpe du får igjen senere.. Men var absolutt ikke mye feil, hvis du er litt god på data i tillegg så sparer du 1/3 av prisen ved å bestille deler ifra Ebay.de :)

 

Får også kjøpt inn kanaler ifra Ebay.de sånn at du bare betaler for jobben ved sveising :)

 

Hvis du skriver ned årsmodell, motor og gir så kan jeg sitte meg ned i kveld å finne delene til deg på Ebay.de :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår