rakriste Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Bilen er fortsatt tilsalgs. annonsen på finn.no http://finn.no/finn/myprofile/editad?finnkode=11545781 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har du fått solgt gliset? Siden linken ikke virker... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 fortsatt tilsalgs AutoDB.no Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bilen er fortsatt i mitt eie.. blir eu-godkjent i løpet av juni og skiltene er nok på plass 1.juli om evnt ny eier føler det er tryggere. åpen for bud. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 budet på 5tusen står forstatt.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 du må nok grave dypere i lommene dine (om du har noen:p) setter skiltene på bilen første juli og bruker den deretter selv.. i morgen er det BUGRUN i sverige igjen.. årets begivenhet.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 det sto solgt på finn? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 bare annonsen som har gått ut.. bilen kommer på veien igjen med skilter fra 1 juli, i mitt eie.. ta kontakt om interesse, fortsatt til salgs dog. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Solgt, mitt kapitel er over, bilen er i gode hender og godt er det :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Og vi ønsker den nye eieren alt godt med bilen med den vettuge motoriseringa:). Og den gamle eieren lykke til med å investere midlene i et av de andre prosjektene:D... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg