rakriste Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Stått stille her en stund ja :D her er det lite nytt desverre.. må få ordnet co før jeg skal la en ny eier få kose seg videre med denne cæbben. har for mange prosjekter til å finne mer tid til denne. gto'n har okkupert meg i en viss tid nå.. og værre blir det. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespervg Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 godt mulig jeg har oversett noe, eller mistolket feil..men du skriver at golfen er en 1979 modell?? stemmer det?? clipper stylingen kom jo ikke før i 1987, så det virket jo veldig rart..skulle heller tro at golfen din var en 1989 modell? Siter Golf Mk1 1,8i cabriolet 93' Golf Mk1 1,8i cabriolet 92' Polo 1,4 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 godt mulig jeg har oversett noe, eller mistolket feil..men du skriver at golfen er en 1979 modell?? stemmer det?? clipper stylingen kom jo ikke før i 1987, så det virket jo veldig rart..skulle heller tro at golfen din var en 1989 modell? bilen er 1979 ja. clipper kit er enkelt å flytte over. har mistanke om at bilen har hatt chassisbyttet i tyskland før import til norge i 1998. mistanken kommer av noen notater i vognkortet, så alt er iallefall gjort riktig og lovlig. bilen er forøvrig helt rustfri og vurderes solgt! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Da var bilen godkjent ombygget med 2.0 16V gitt.... bra jobbet rakriste:partyon: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Hva må til for å få godkjent med 2L ? Jeg har jo 1.5 org. Mye stress å få den godkjent med 2l? eller med 1,8/1,6 gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Da var bilen godkjent ombygget med 2.0 16V gitt.... bra jobbet rakriste:partyon: takker, og da er det bevist fra min side (og tidligere sterke påstand) at det fortsatt er mulig. og at dialog med biltilsynet er veien å gå ;) siste ordet er dems.. så... noen som har lyst på godkjent cabrio til våren? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 byr deg fremdeles 5lapper:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 byr deg fremdeles 35lapper:) det kan vurderes...;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti83 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Du kan jo ikke finne på å selge bilen nå! Den er jo veteran om 1 år og 3 måneder!!! Selg nå å du kommer til å angre! Trenger du kapital så har banken alltids penger! Tenk alle timene som er nedlagt i bilen, disse får du aldri betalt for ved et evt. salg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Du kan jo ikke finne på å selge bilen nå! Den er jo veteran om 1 år og 3 måneder!!! Selg nå å du kommer til å angre! Trenger du kapital så har banken alltids penger! Tenk alle timene som er nedlagt i bilen, disse får du aldri betalt for ved et evt. salg! jeg er klar over det, og har tenkt EN DEL på det. men, jeg må nok la denne gå om noen vil ha den. jeg skal sette i stand den andre cabriolet i vinter og har ikke råd til 2stk lengre. Bilen selges for 35000,- (OBS med 1.8l 16v!) ferdig eu-godkjent og med lagringsplass i tørt lokale frem til påsken 2008. kan nevne at taket ble byttet i 2004 og bilen har stått lagret siden avskiltning i 2005, alle lykter rundtom er klarglass. justerbart senkesett, alt godkjent hos biltilsynet idag 18/9-2007 følger med en del ekstra deler. nye (brukte) framfanger og bakfanger, påbegynt modifisering/fjerning av blinklys og eksos. dette kan gjøres ferdig og klart til lakk. bilen er RIMELIG fri for rust under og dette kan besiktes i løftebukken hos oss om ønskelig. er det noe spm så ta kontakt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bilen er lagt ut for salg. :( http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=4329 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jaja.... Golf 1 cab er noe drit..... Få solgt den og slutt med Golfer du og... :) Ta deg litt fri fra einsere....Må innom og plage deg litt snart.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jaja.... Golf 1 cab er noe drit..... Få solgt den og slutt med Golfer du og... :) Ta deg litt fri fra einsere....Må innom og plage deg litt snart.... Sier du som fortsatt søker etter golf 1 deler (ref signaturen din) :p Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sier du som fortsatt søker etter golf 1 deler (ref signaturen din) :p Hehe... Makan... du sier noe der ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jaja.... Golf 1 cab er noe drit..... Få solgt den og slutt med Golfer du og... :) Ta deg litt fri fra einsere....Må innom og plage deg litt snart.... hehe...velkommen innom, vi veit jo hvem som griller hue på hvem ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg