Gå til innhold

Chrysler Neon / Stratus Klubb

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var et veldig bra bilde. Du har fått med deg en Neon med rails. Det var en veldig bra detalj.

Dette er du god på, Sorvik!

Som dere kan se, så er vi i ferd med å redde en utdøende biltype her i Norge.

Amerikanske småbiler har etter hvert blitt en sjeldenhet i dette landet.

Om ikke mange år, finnes det ingen igjen, om det ikke finnes entusiaster som kan ta vare på disse verdifulle historiske minnene.

Så lenge USA produserer deler og tuning parts, har vi mulighet til å bevare skattene.

Denne klubben handler for meg, ikke bare om bil, men om å ta vare på det som er litt anderledes, det å ikke være en del av the main steam.

Jeg personlig, har alltid likt å gå egne veier, tenke selv og være en av få gjennlevende orginaler.

Chrysler er en av de bilmerkene jeg liker, som faktisk har gått egne veier.

De er særegne, du ser godt hvem bil som er Chryslerprodukt. Det liker jeg, og er en identitet jeg støtter.

Samtidig, vil jeg si, at amcarmiljøet generelt er for ensporet. Også Amcar som organisasjon.

Samtidig som de kjemper for en amerikansk bilpark i norge, så inneholder bladet stort sett mustanger, hotrods og petimeterbygg.

Som Neon Stratusklubb, ønsker jeg, at folk flest, skal få øynene opp, for hva de går glipp av, og hva slags potensiale det er i disse bilene.

Synes vi etter hvert har blitt en fin gjeng :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nesten som Martin Luther King talen!

Men støttes!

Har forresten en mor som jobber som grafisk designer å kan lage hjemmesider etc.. hun kjører også Chrysler neon å liker den VELDIG godt!

Men det koster penger for å eie en webside.. Så da må vi finne ut om folk er villige til å betale for medlemskap for å holde nettsiden oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midlertidlig så går det an å lage et Forum inne på Bilforumet.no. Som start forum og for å se hvor mange interessert som kommer :)

 

Mener enten så får det bli entusiast forum for Neon/Stratus/sebring. Eller så må vi nesten ha en Chrysler klubb som inkl. voyager, PT cruiser, Prowler, caliber osv... (ser sorvik sletta kommentaren sin som handler om dette). Men det må vi nesten finne ut av.. Er uansett med, og kommer uansett til å Briefe med bilder av voyager'en på noe nytt forum ;) xD hehehe

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nesten som Martin Luther King talen!

Men støttes!

Har forresten en mor som jobber som grafisk designer å kan lage hjemmesider etc.. hun kjører også Chrysler neon å liker den VELDIG godt!

Men det koster penger for å eie en webside.. Så da må vi finne ut om folk er villige til å betale for medlemskap for å holde nettsiden oppe..

Kan jo dra den enda lenger :)

http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvis navn på klubben er klart er det jo bare å opprette både Facebookside og domene :) Det må jo starte en plass, og siden potensielle medlemer er spredt over hele landet er vel Facebook en fin plass å samles.

 

Husk på dette med opphavsrett på bilder før dere starter med bannere osv.

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Hot August Nights idag, var veldig lite Neon/Stratus dær, å med veldig lite mener jeg ingen.. skuffende, hva med å samles neste August? :D På Hot August Nights? :)

 

Hei, - det var svært få i fjor også, - så vidt vi så var det kun de 2 vi hadde med. Vi hadde planlagt tur i år også, - men det ble USA-tur i stedet. Satser på å ta turen neste år istedet :race

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis navn på klubben er klart er det jo bare å opprette både Facebookside og domene :) Det må jo starte en plass, og siden potensielle medlemer er spredt over hele landet er vel Facebook en fin plass å samles.

 

Husk på dette med opphavsrett på bilder før dere starter med bannere osv.

 

Stratus Neon Klubb Norge? Flere må komme med forslag.. så kan vi lage en spørreundersøkelse dær folk får stemme på ETT navn..

Kan jo bruke vårres biler i banneren? :) Da slipper vi vell så mye med opphavsrett? Jeg kan starte Facebook siden, så hvis vi får nokk medlemmer kan vi starte en hjemmeside/domene, men da må vi ha betaling for å være med. Som sagt så jobber min mor som grafisk designer å kan sakene sine, pluss at hun har neon.. hun blir sikkert med hvis flere viser initiativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår