Gå til innhold

Chrysler Neon / Stratus Klubb

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får nok en del mer medlemmer og respons hvis du sier en Chrysler klubb... :)

Chrysler klubb er det allerede, men der er det jo bare interesse for gamle biler fra 60 og 70 tallet.

Ønsker at denne skal være for Neon og Stratus. Et lite segment ingen ser til å bry seg om.

Om man skulle være så heldig å se en Stratus i Amcar, så er den utstyrt med en 403 mopar, sidepipes og bakhjulstrekk.

Se på Modern Performance. Driver kun med 4syl fra mopar og chevy. Funnet en nisje som har vekt liv i disse biltypene, og interessen er stor.

La oss vise at det går ann for en amcarentusiast å interessere seg for et glemt segment med masse potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsider har jeg ikke no greie på. Hovedsaklig var det å kunne møtes en gang i året eller noe, tenkte jeg, da.

Så kan vi bare diskutere sammen her på forumet hvor vi kan møtes osv.

Blir jo veldig uoffisielt dette, men jeg har oppdaget at det faktisk er en del interesse for disse bilene, og da må vi jo sef møtes å skravle litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Vil bare informere alle om at det er Mopar treff på Sanngrunn ved Skarnes 1-3 juni. Jeg skal dit på lørdag sammen med sønn på 4 :)

Er cruising kl 1200 på lørdag. Blir mitt første. Blir hamburgere til lunch etter det. Grilla nakkekoteleter blir det på kvelden for de som ønsker det. Koster 250,- pr dag, og må påmeldes først. Spring Meet 2012 er hovedsaklig for medlemmer, men regner med det er åpent for besøkende, selvfølgelig.

Oppfordrer alle til å melde seg inn i klubben :)

Link: http://www.wpc.lmk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Neon og Stratus klubb og/eller treff kunne vært artig! Vet om et par til i området her som antagelig ville blitt med tvert....

 

Her på gården har vi nå 4 Neon's :)

 

[ATTACH]31289[/ATTACH]

post-71019-13804854231373.jpg

Endret av ram2five

1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv

1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux

1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie

2008 Dodge Caliber SXT Startech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig Neon du har der, ram2five :)

Ser jeg skimter no R/T badge og greier. Ruslern med Magnum motor og eller?

Jeg var på Mopar Spring Meet her forige helg. Der det blei veldig malplasert for meg, altså.

Nei, dette må vi få til, gutter. Regner du stiller opp med 4 neons, + de 2 andre ;)

Nesten nok til et østlandstreff B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår