Gå til innhold

Chrysler Neon / Stratus Klubb

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Foreslår at vi lager en avstemning ja, sett en frist for navneforslag og lag en vote :)

 

Bilder av egne biler er bra ;)

 

Ett domene koster ikke mer enn 90-120 kr i året, det kan jeg godt stå for til å starte med. Det som kan koste penger er web-hotell, om ikke vi får snekret opp noe hjemme hos noen :)

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er web-hotell? :P

 

Trailmaster som må starte Vote'n da? Han som starta tråden :)

 

Ja, men istedet for å ha medlemsbetaling, hva med å en "Donasjon" som det kalles for å holde siden oppe? Sånn at vi setter ett mål (kost av div. ting) åsså donerer folk.. bare ett forslag, hvis d ikke funker så må vi ha medlemsbetaling.

 

Stratus, Neon Klubb Norge er mitt forslag, flere må komme med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da bare legge det ut her? :P Mye lettere, er vell såppas voksne at ingen begynner sånn: "Lool, det var ett teit navn, du er en taper!" :P

Eller hva? :D

Tja jeg tør ikke garantere for mine komentarer, hehe.

Jeg synes det var greit å ha bildene på et sted, det var derfor jeg ville ha det på PM.

Når fristen er ute, lager jeg en ny tråd med avstemning av bilde®.

 

Skal vi sette fristen, til 1 september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, den er i veldig god stand, til å ha vært en bruksbil siden 1999 :)

Jeg kjøpte den når den hadde gått 100000 km. Nå har den snart rundet 135000 km.

Denne bilen kommer jeg til å ha lenge. Det er så mange ting jeg vil gjøre med den, så det kan ta litt tid.

Har bestilt de siste eksosdelene, Long tube header fra TTI osv, så jeg får brukt kam og innsug mer effektivt.

Har kjøpt en shortskifter av Bjørne, på Finn.no. Til neste år setter jeg inn sportstoler i den. Lei av den sofaputa som er i den nå. Står ikke i stil til styreresponsen i det hele tatt.

Frontruta er utrolig slitt, så den skal vel også byttes på et tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Sorvik :)

Selvfølgelig får du kjøpe setene mine. Har ikke peiling på hva de er verd., da, men de er unike.

SRT4 stoler koster fort 6-7000,- brukte fra USA ink mva, frakt. Ikke det at de er så dyre selve setene, men det blir fort 600 dollar bare i frakt!

Du er den første som får vite det, om/når det blir nye seter på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår