vonclutch Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Skal selge en bil som har vært utsatt for et krasj der b la forstilling, støtdempere o.l ble skiftet ut. Bilen går helt strålende etter denne operasjonen, og jeg har ikke merket noen som helst svakheter i etterkant. Den er som ny. Det jeg dog lurer på, er hvor vidt slikt må nevnes ved salg av bilen (i annonse etc), må det ev medfølge skaderapport e.l? Holder det å bare nevne hva som er skiftet ut/fornyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ja det må opplyses. Dog kan du vinkle det til "Alt foran har vært byttet pga krasj, men så nå er den som ny!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Det må nevnes eller kan kjøper kreve litt penger ifra deg eller heve kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Berntsen Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hvordan finner man ut av dette egentlig? Hadde vært interessant å sjekke min egen bil. Siter JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hovedsaklig å sjekke nøye rundt fronten. Om det er sveiset, andre farger på delene, bolter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hvordan kan man (dobbelt)sjekke at forstillingen fungerer optimalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 forstillingskontroll kan jo være et trix å ta. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg