Har søkt litt etter meninger om Transmedia, etter å ha opplevd mangel på service hos dere, og må si at troverdigheten synker enda lavere når jeg ser svarene du gir. Både her og i andre forum svarer du på måter som tydelig viser at du stiller deg i forsvarsposisjon med en gang. Hvis du med deg selv vet at du ikke gjør noe feil, at du styrer skuten din riktig, hvorfor er det da nødvendig å gå sånn i hælene på folk som beskriver sine erfaringer med firmaet? Og hvorfor skal du svare på slikt, når du aldri besvarer forretningsrelatarte henvendelser?
Jeg skjønner at du vil ha og opprettholde et godt rykte, men det ryktet ødelegger du fint selv ved å ta kritikken på den måten du gjør. Svar heller på henvendelsene firmaet får, legg deg flat der det trengs og svar skeptikere på en profesjonell måte uten at din egen personlige irritasjon over situasjonen skinner gjennom - så kan du nærme deg et bedre rykte. Kundene dine er faktisk de som står for lønnen din, så vær litt serviceinnstilt og imøtekommende!