Sorvik94 Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Fra donorbil ja.. off.. Ligger en stasjon med E85 rett ved Biltilsynet faktisk.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Greia er jo også den at den ecu'en ikke finnes i no donorbil. Så du bør si minst mulig, så får de spørre, om det er noe de lurer på. Skulle det by på problemer med ecu, kan du og jeg byttelåne, til du får den godkjent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Husk 1/4 på full tank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 Greia er jo også den at den ecu'en ikke finnes i no donorbil.Så du bør si minst mulig, så får de spørre, om det er noe de lurer på. Skulle det by på problemer med ecu, kan du og jeg byttelåne, til du får den godkjent :D Ville du likt ja :P Nei, tror ikke jeg skal si ifra uansett :P Kjenner en som kan ta EU ;) Så det blir ikkeno problem :P Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Dreiv å fikla litt med den fuelboksen min i går. Inni den, er det et potmeter som går fra 0-10. Tenkte jeg skulle ta noen 80-120 drag i 3. og 4. gir. Kjørte med vanelig bensin 95 oct. Forskjellen var faktisk neste et helt sekund fra lengste dyseåpning til standard dyseåpning. Grunnen til at jeg gjorde det, var at jeg følte den fikk litt lite uten fuelboksen. Til slutt fandt jeg ut at trinn 2. var det mest optimale. 6.1 sek på 3 gir, og 8.9 på 4 gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Så har jeg gjort et forsøk på å pollere opp lyktene mine. Det blei bra det også :) Brukte 2000 papir med masse vann, først. Så en runde med rubbing. så en runde med pollering. Ble glatte å fine. Den gule nyansen ble nesten borte. Så nå har jeg ikke bruk for de jeg kjøpte allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Liten oppdatering. Har endelig fått henda i en Dohc ecu til Dodge neon 150 hester, på Ebay. 7200 rpm limiter og bedre midrange :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpingen Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 dette var veldig hyggelig lesing for en som akkurat har skaffa seg Neon :D gleder meg til å følge med her. Siter 1994 golf 1.8 (byttet i Neon) 1993 Nissan primera 2.0 (skrotet) 199? Chrysler Neon 1.8 (2.0 kjøpt inn) 1995 Renault Laguna (solgt) 1961 Fort Taunus Turnier (varebil) 1998 Subaru Legacy stv 1998 Chrysler Neon CS (en av ca 500 laget) 2009 Hyundai SantaFe (konebilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Gratulerer som Neoneier :) Har du no planer, du eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Han har vell planer om å lage en tråd om den? ;) Gratulere ja! :D Nice havin u aboard! :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 dette var veldig hyggelig lesing for en som akkurat har skaffa seg Neon :Dgleder meg til å følge med her. Den dynografen jeg la ut, tror jeg faktisk er med en Mopar Performance DOHC ecu.Den er et hakk vassere enn standard dohc ecu, så de målingene der er litt feil i forhold til min ecu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpingen Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 jada, har noen planer! først skal 1.8 norgesmotoren kastes og 2.0 motoren jeg har kjøpt settes inn. vet dere om det er mye forskjell på ledningsnett da? Og en tråd må jeg også få laget på den ja :) Siter 1994 golf 1.8 (byttet i Neon) 1993 Nissan primera 2.0 (skrotet) 199? Chrysler Neon 1.8 (2.0 kjøpt inn) 1995 Renault Laguna (solgt) 1961 Fort Taunus Turnier (varebil) 1998 Subaru Legacy stv 1998 Chrysler Neon CS (en av ca 500 laget) 2009 Hyundai SantaFe (konebilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 jada, har noen planer! først skal 1.8 norgesmotoren kastes og 2.0 motoren jeg har kjøpt settes inn. vet dere om det er mye forskjell på ledningsnett da?Og en tråd må jeg også få laget på den ja :) De vet sikkert xRisenx som driver med det samme som du skal gjøre :) Men du skal ikke trimme litt å skifte reg. reim og andre div. motordeler når 2.0 motoren er ute? :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Skal ikke være noe stor forskjell på sensorene i blokka, så tror det skal gå bra. Spørs jo på hvilket år 2.0L og bilen er da. Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Liten oppdatering. med DOHC ecu og fuelkontroller + E85= 0-100: 6.9 sek på vinterhjul med pigg. 50-110: 6.0 sek. How how how :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg