16vturbo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Bytta diff på Omegaen i går! I ett helvetes drittvær! Godt det er noen forhold som varer selv i den verste storm! :D Fatter det ikke, men jeg har vridd av splinesen på ene akslingen.. :s Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Film av hvordan traktene ble dreiet, for de spesielt interesserte :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Film av hvordan traktene ble dreiet, for de spesielt interesserte :) Bra arbeide. Blir jo veldig dyre trakter da når det skal dreies. Mye materialer som må vekk :( Har bygd meg et press verktøy som jeg bruker vanlig rør til. Da går ingen materialer til spille :) [ATTACH]38045[/ATTACH] Da får du trakten konisk innover også :) Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hva er fordelen med trakter? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Bra arbeide. Blir jo veldig dyre trakter da når det skal dreies. Mye materialer som må vekk :( Har bygd meg et press verktøy som jeg bruker vanlig rør til. Da går ingen materialer til spille :) [ATTACH]38045[/ATTACH] Da får du trakten konisk innover også :) Takk skal du ha :) Vurderte å lage meg ett sant verktøy, men la det fra meg med en gang igjen ettersom vi ikke hadde 35mm alurør på skolen og heller hadde metervis med alu aksling :) Siden det var bare 4 trakter så var det igrunn forsvarlig å dreie de, er ikke jeg som betaler for materialet heller. Vi får ganske mye av sanne ting. En annen fordel var jo at jeg kunne lage de akkurat slik jeg ville, og gjerne med litt tykkere vegger enn det evt. rør hadde blitt så det blir litt lettere å sveise de på uten å være så redd for deformasjon inni traktene igjen. Planen var egentlig å lage de koniske innvendig men det ble bare ikke :s Skjønner jo deg da, du må lage 12 på rappen hehe :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 Hva er fordelen med trakter? :) Denne her forklarer det nok bedre enn meg :) Velocity stack - Wikipedia, the free encyclopedia Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet April 24, 2013 Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 17 eller 18" felgan dine? :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 17 eller 18" felgan dine? :) 18'' Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Kjørte meg fast i dag. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå blir det ny bil. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 skjedd? :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 au.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Ny bil menst jeg fikser denne seff! Kjørte fra skolen i dag, kom meg 200meter og der låste motoren seg! Har ikke sjekket enda... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 En ting skal du ha, du lever virkelig opp til nicket ditt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg