Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

Jaja, er jo bare å bytte motorer til det er tomt!

 

Denne gangen er jeg faktisk ikke sikker på hva som har skjedd, eller hvorfor!

 

Var ferdig på skolen og bilen sto å gikk i 5 minutter før jeg kjørte derifra, kom meg 200 meter og der sa det stopp... Uten NOE forvarsel ...

 

Har ikke gidde å sjekke hva som er galt enda, satser på det er bare toppen som har tatt skade, men man vet jo aldri... Ny bil på mandag :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Når 16vturbo ikke vet hva som er galt, da er det fryktelitg galt...

 

Frykter totalthavari, men mest sannsynlig er det bare toppen som har fått det... Får plukke ned en dag, hehe

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra arbeide.

Blir jo veldig dyre trakter da når det skal dreies. Mye materialer som må vekk :(

Har bygd meg et press verktøy som jeg bruker vanlig rør til. Da går ingen materialer til spille :)

 

[ATTACH]38045[/ATTACH]

 

Da får du trakten konisk innover også :)

 

Tar du på deg jobber for andre folk for å presse ut trakter? Hva slags pris tar du evt pr trakt?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, så kjedelig! Får krysse fingrene for deg, også får du gi oss beskjed med bilder om hva som har skjedd når du finner ut noe.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, så kjedelig! Får krysse fingrene for deg, også får du gi oss beskjed med bilder om hva som har skjedd når du finner ut noe.

 

Kjedelig er det jo! Men å bli negativ å miste trua gjør ikke jeg :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å gi seg!

Hørte på en cd her forleden om en som hadde opplevd en del motgang ved ett tilfelle. Han fortalte da at den beste måten å faktisk løse dette på var å tenke annerledes enn di fleste andre ville gjort. Mange vil da si "Siden det er så mye motgang og PROBLEMER så er det vel høyere makter som sier at jeg ikke skal gjør dette."

 

Det han sa var "Når det er så mye motgang så blir jeg satt på prøve og må da la hjernen jobbe for å finne løsninger på UTFORDRINGENE og bestemme meg for at jeg skal gjennomføre det."

 

Grunnen er så enkel som at hvis man virkelig ønsker og vil gjennomføre noe som helst så må man bestemme seg for å gjøre det. For å sitere Robert Kiyosaki: "Decide what it is you want"

 

Edit: Robert er verdens bestselgende forfatter av bøker innenfor personlig økonomi og har en personlig formye på over 80 Mill. Dollar...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kiyosaki

 

Merk at jeg har brukt Capl Lock på ordene PROBLEMER og UTFORDRINGER. Grunnen er veldig simpel men effektiv. Hvis man sier til seg selv at en ting er ett problem så forhindrer du faktisk hjernen i å jobbe effektivt og se etter løsninger. Sier man at man står ovenfor en UTFORDRING så setter du hjernen i en slags "konkurranseinnstilling" og den får da frie tøyler til å se etter løsninger og muligheter for å løse det du står ovenfor med ;)

Endret av ZyNTeX

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså vectra da... :well:

 

Går på LPG gass denne? :D Mer info om bilen?

 

Var det jeg også tenkte! bææh, en Vectra :)

 

Menne, den er faktisk utrolig god å kjøre, veldig godt isolert og siden denne er CD (ustyrspakke) så ha den veldig gode seter og bra anlegg! Kan ta bilder av interiøret en dag. :)

 

Info..

 

'99/'00 mod

1,8 x18xe1 med hele 116 hester.

Manuell.

CD

LPG ikke minst

Den er godkjent senket! Skal kjøre på med coilovers her.

Veldig bra i lakken, har en slik detailer kompis (nei faktisk to!) som var gira på å ta denne :D

Xenon i linsene fremme, usikker på om det er originalt men.. Skal ha xenon i grøftelysa som er der å KASTE de led stripe greierne!

17'' felger med piggfrie dekk...

2x elvindu og sentrallås <--- Dette er luksus! Omegaen har ikke dette!

El. takluke :D

Bruker 0,6 liter på mila!!!! hehe, dette gjør godt for sunnmøringen :D

Alt i alt, en god bil! At det er fremhjulstrekk bryr meg ikke så mye, orker ikke å herje sundt denne så.

 

Planer:

Coilovers

18'' felger

Bytte ett drivledd

Bytte ut båttreet som er i dashen..

Div småtjafs

og ett solid anlegg!

IMG_20130507_001425_zps29610270.jpg

Endret av 16vturbo

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår