Quattro73 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 (endret) Mener jeg sa en gang *host* at du måtte skaffe deg AFR måler *host* ;) 1200 for Innovate MTX-L Endret November 19, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Mener jeg sa en gang *host* at du måtte skaffe deg AFR måler *host* ;) 1200 for Innovate MTX-L Er du forkjøla? Men ja det sa du :-P Det står øverst på handlelista etter bensin! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 En ting, må jeg ha to lambdaer om jeg kjører originalsprut? Asså, den originale og bbl? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Hehe :) Flere på ebay sender med sterkt nedsatt varepris, kanskje så mye at du slipper moms og fortolling ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Nais :-P men jeg spurte om noe :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 (endret) Nei, om du bruker Innovate så har den utgang(er) som kan brukes til originalsprutet, original lambda kan da fjernes. På MTX-L som jeg bruker er det to ekstra utganger, en wide og en narrow band. Disse kan brukes som AFR til Megasquirt / original ECU. Optionally, the YELLOW (Analog out 1) and/or BROWN (Analog out 2) can be connected to the analog inputs of other devices such as data loggers or ECUs. If either one or both of these wires are not being used isolate and tape the wire(s) out of the way. The default analog outputs are as follows: Analog output one (yellow) is 0V = 7.35 AFR and 5V = 22.39 AFR. Analog output two (brown) is 1.1V = 14 AFR and .1V = 15 AFR. This is a simulated narrowband signal. Endret November 20, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Under er koplingsskjema for MS på min Audi, der går gul ledning (wide) fra MTX-L inn på pinne 23 i sprutet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ok :-) takk for svar. Har ikke peiling på bbl i det hele tatt så :-) Men, hva er en prosjekttråd uten oppdateringer? Fikk sveist ferdig tanken i dag, har ikke laget røra til slangetilkoblinger enda, men det blir på torsdag. Toppa jeg bruker er den som stod på toppen av radiatoren min før, det må være en overtrykksventil så jeg laget en holder som er identisk med den som er på radiatoren. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ikke jeg heller... HerreGud, spurte deg om dette. Trodde det var forrige motoren du fant ut feilen med. IKKE denne! Full gass uten peiling på tenning og bensin? Jaja, man lærer jo så lenge man lever! Lykke til med den neste, og denne gangen får du til sprutet!! Og får programert det riktig! Misunner deg pågangs motet ditt bolljemusa! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ble litt mye trykk notttttttting :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Da er tanken ferdig. En liten smakebit :-) legger ut resten senere. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Dreiet meg nipler :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Heftig sveising aa.. lage meg noen tanker du? :DD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Ble litt mye trykk notttttttting :-) Hvor mange motorer skal du blåse?? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Takk :-D Blåser motorer til det blir tomt :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg