Deltaone Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Beklager at jeg prioriterte å slukke fremfor å ta bilder, beklager så mye. Ta deg i sammen!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Ta deg i sammen!! Vannhode Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Skumhode! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 (endret) Får utført firhjulskontroll på skolen, veldig greit at det bare koster 300 kroner ;) fak u, jeg betalte 1800,- for en halv hjulkontroll.. :hammer :crazysant: :bump :biker :fingers: :spin Endret November 13, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Skumhode! Nøttehjerne! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 fak u, jeg betalte 1800,- for en halv hjulkontroll.. :hammer :crazysant: :bump :biker :fingers: :spin Umad bro??? De sugde da, nå er rattet noen grader til høyre når jeg kjører rett fram... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hahah, det skal godt gjøres :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Det pekte iallefall rett frem etter jeg justerte på grusen hjemme.. Nå holder jeg ikke på å dra av veien hvær gang jeg kjører over telehiv, så det hvalp jo litt :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Fått meg jobb innen bilutleie nå, så da benytter man seg av godene det bringer med seg :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Må freshe opp motorommet litt så jeg lager meg en ekspansjonstank i alu skal få laget alle tanker i alu ettervert. (å nei, da mener jeg ikke bensintanken for den som måtte lure) [ATTACH]34894[/ATTACH] Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Synd det med motoren.. Men vet du hva som forårsaket det? Ikke meninga å ødelegg eller nokka sånn, men noen som har innspil på hvilken turbo man børr velg? ska på en 88'omega med 20se motor.. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Synd det med motoren.. Men vet du hva som forårsaket det? Ikke meninga å ødelegg eller nokka sånn, men noen som har innspil på hvilken turbo man børr velg? ska på en 88'omega med 20se motor.. Synd ja, er dritkjedelig! Men slik er det når man ikke har bredbåndslambda og lite kontroll over blandingen.. For mye trykk, for lite bensin og original tenning=tenningsbank. Tenningsbanken tok toppakninga og da gikk bilen på tre, jeg trodde det var ei plugghette eller noe så jeg kjørte hjem før jeg sjekket noe. Da viste det seg at all kjølevæska hadde blandet seg med oljen og da fikk jeg rådebank... Menmen! kommer tilbake sterkere etter jeg har kjøpt meg bredbåndslambda! ;) Ang turbo så bruker jeg en fra 200sx s14 sr20det turboen heter gt2560r og den virker som den er i grei størrelse. Har tidlig boost og den leverer hele veien :) Ikke ha trykkgata større enn 2,5'' da får du mye unødvendig lag. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 har motoren gått til H? Det har jeg ikke fått med meg :P Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 har motoren gått til H? Det har jeg ikke fått med meg :P Ikke jeg heller... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Den med let råder og stempel ja... Men bare vent! Gir meg ikke så lett, har bare blitt slått over ende! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg