eriksenpassat Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ha kan man laste ned av feilkodeprogram for og lese ut feil koder på bilen..???? og slette , om det skulle vere nødvendig ...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Normalt kan man laste ned VCDS-Lite og bruke dette sammen med en billigkabel fra ebay, men siden du har CAN-BUS trenger du et adapter som takler dette. Evt kan du kjøpe en håndholdt scanner som VAG405, denne takler CAN-protokollen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Feilkoden slettes også hvis du kobler fra batteriet i over 10 min. Utenom dette fant jeg for en tid tilbake siden en side (norsk) som solgte en slik kabel du trenger for 200,- Jeg bruker selv denne kabelen på min passat, og det fungerer kanon. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ja, men din Passat har da ikke CAN-BUS ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 I svarte... får begynne å lese trådene bedre før jeg svarer >.< bare glem det jeg skrev da, blir irrelevant til denne. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 aaa...de var jo utsolgt for den vga saken.... Den sletter også koder den, akuratt som de gjør på møller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-viklun Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hmm, har en touran 2006, fant ikke denne på ross tech. Kunne vært interessant med eget diagnose utstyr så man slapp møller sine heftige regninger for en test. Noen som vet hva touranen krever Siter Har to stk Ford nå, en Mondeo 1,6 tdci titanium ,pluss en 1997 2.0 ghia . Begge er stasjonsvogner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hmm, har en touran 2006, fant ikke denne på ross tech. Kunne vært interessant med eget diagnose utstyr så man slapp møller sine heftige regninger for en test. Noen som vet hva touranen krever Sist jeg tok diagnose hos Møller kostet det ca 350,- Riktignok så er det over ett år siden men prisen er vel ikke skutt i taket siden det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg