Gå til innhold

Tc - A4 2.0 TDI Limo B8

Ranger emnet


Tcfoldnes

Anbefalte innlegg

God kveld,

 

Nå er det på tide å hoppe over på Audi forumet, ettersom jeg har muntlig kjøpt (ordner papirene over helgen) meg A4 2.0 TDI 120HK 2009 S-Line :)

 

Har nå fått hentet bilen og tatt ett par enkle bilder, har ikke fått vasket den skikkelig enda, men full polering kommer etterhvert:)

 

Har ikke store planer til oppgraderinger enda, er masse jeg har lyst til, men vi får se hvor pengene strekker til ^^ Kommer med updates og bilder her inne vertfall:)

 

34dlpnt.png

2lniww4.png

2v1808i.jpg

vg4dc4.jpg

 

- Tc

Endret av Tcfoldnes
Lagt til flere bilder.

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nå hentet og har rettet litt på første post og lagt inn bilder:)

 

Er så mye snø her nå, så er vanskelig å få tatt bilder når den er ren, men kommer etterhvert..

 

Det var S-Line sportsfjærer og senk ja:) Felgene var relativt kjedelige, så får se om jeg bytter de ut til sommeren..

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå fått byttet til Xenon i grøftelysene:)

 

Kjøpte hos QWT i Bergen, og monteringen var faktisk ganske enkel..

 

6000K. Utrolig stor forskjell:)

 

adzq08.jpg

e8pb1s.jpg

2vlu2as.jpg

 

 

Også fjernet reklame fra møller i bakruten og emblemene bakpå.

 

Venter på diverse led pærer innvendig og til skiltlys.

 

 

Ser for meg soting av ruter og lakkering av grillen (ikke sølvkanten og audi ringene) i bilens farge med tiden:)

Endret av Tcfoldnes

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte du klippe av kontakten på bilen når du monterte xenon eller passa dem rett i ballasten? fin bil! skal følge med videre:)

 

Ingen klipping :) Alle kablene passet riktig.

 

Kobling: Blå/brun fra bil til ballast. Rød/hvit eller noe sånt til pæren mener jeg.. Har aldri vært borti det før, men var veldig enkelt og grei bruksanvisning :)

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Passerte en politibil i går morges (var lyst ute) og den blinket på meg.. Antageligvis pga jeg kjørte med grøftelys, men ikke godt å si.. Hvis de hadde stoppet meg da hadde det vært frem med google og funnet frem utklipp fra loven :m'm:

 

 

Har vertfall fått tak i S4 grill som monteres innen noen uker:)

Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line

VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert flere bilder utover våren når været holder seg mer stabilt:)

 

ehm..bor du ikke i Bergen? Der er det vel stabilt regn hele sommeren...hehe

Fin bil forresten :)

Det er like håpløst her i sør. I dag var det opphold og mens poden var i bursdag fikk jeg vasket bilen grunndig med støvsug. Bruker matt interiør spray og da blir den som ny :)

Tok til og med sjangs på motorvask.

Endret av bobfrode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte en politibil i går morges (var lyst ute) og den blinket på meg.. Antageligvis pga jeg kjørte med grøftelys, men ikke godt å si.. Hvis de hadde stoppet meg da hadde det vært frem med google og funnet frem utklipp fra loven :m'm:

 

 

Har vertfall fått tak i S4 grill som monteres innen noen uker:)

 

Kanskje mest pga xenon, selv om jeg ser at politiet ikke bryr seg om xenon i spredere på dagen.

 

OT: FLott bil. Har selv en b6, men jeg tror det blir en slik en når man finner ut å kjøpe ny bil!

Audi A4 1.8TQ S-Line 2003

Audi A4 1.6 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår