Thomas80 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Har en delebil stående. Solgt noe deler av den,men skriv hva du eventuelt trenger så skal jeg sjekke.Har motor komplett. Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 hva slags motor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Er en 90 mod,2,3 10v.Komplett med sprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Er det motorkode NG?! :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2012 Er kun NG-motor i Coupe, da såfremt det er 2.3 10v. Det finnes tre forskjellige NG-motorer bare så det er sagt. Forskjellene er ikke store, men store nok til at du kan ende med å kjøpe deler som ikke på noen måte passer ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Solgt fordeleren? Pris? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Har ikke så lyst til og selge deler av den da den er komplett,men kan jo ta hele for 2500 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tps1990 Skrevet Februar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2012 jeg har INGEN peil på bil. Skal bare få tak i litt deler for at noen andre tar seg av skruing. Vet du om kalipper fra fra audi 90 kan passe på Audi 80 cab? Jeg trenger også hjullager men det er kanskje greit å kjøpe nytt? egentlig litt diverse foringer også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Er nok greit og kjøpe sånt som hjulagre og foringer nytt tror jeg. Litt usikker på om di kalipperne passer på bilen din,må du nok høre med noen andre her inne med litt mere peiling;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Har du frontfanger? Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Desverre,fanger er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Er det pollenfilter på bilen? I så tilfelle er jeg interessert i holderen til pollenfilteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Skal sjekke ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas80 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Den er uten pollenfilter desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg