nitro88 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 "smuss i spjeldet".Forstår jo at det er noe "dritt og møkk som må fjernes men hvor er for meg et mysterium.Har lest meg til her inne en som hadde samme problemet med samme årsmodel 98 og i det hele tatt en identisk situasjon.Bilen stopper en del spesielt når farten senker for ex mot lyskryss og når jeg tramper inn clutchen ...pluss tungstartet om morgenen spesielt når det er kaldt. Noen som faktisk vet hvor jeg skal lete? setter pris på respons da jeg er lei :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Er snakk om at du skal rense gasspjeldet for koksavleiringer o.l. Etterpå bør det nullstilles med VAG-COM. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Her er litt bilder også. How-To-clean-your-Throttle-Body-VWAudi Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg