Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet


Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

er BBS RA eller noe slikt :) er vanskelig og ta bilder, men skal polere flegene etterpå så kan ta bedre bilder da :)

http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287346-macgyver93s-vw-jetta-mk2-84-a-9.html

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de jeg har er ubrukte og i orginalesken! her er link, men ikke jeg som har lagt de ut der :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2491204

 

Har sendt deg en PM! :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var noe slikt jeg tenkte på :)

Hvor får man tak i slike nå til dags?

Skulle hatt noen 16" breddede stålfelger med lavprofildekk med en eller annen slags fin farge på felgene :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Veit ikke om det finnes noe firma for dette, eller om man må gjøre en egeninnsats for å få breddet felgene. Kanskje noen andre kan svare bedre på dette? Har greit nok hørt at det er en del som sveiser inn en del fra en annen felg, men vil ikke komme ut med dette som rett info da jeg ikke kan stå for at det er slik det gjøres ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei hehe da tror jeg jeg dropper det.

Tror jeg bare satser på å prøve å få tak i noen BBS felger eller noe annet 16" :)

Skal kjøpe senkesettet til MagGyver93 btw :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da vært på verkstedet nok en gang :)

 

Funnet ut at denne her lekker; (vet ikke hva den heter, men der slangen fra radiatoren går inn i toppen)

 

IMG_0411.jpg

 

Har også gjort litt "cabe management", men det tenker er vel det samme som en dåpe i sjøen..

I det minste funker blitsen funker bra! :D

 

IMG_0412.jpg'

 

Og til slutt, et lite bilde av katta, hehe :)

 

IMG_0279.jpg

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være ved temp-føleren din. Er det noe pakning der en plass som ikke er god?

 

Fin katt du har. Er greit å ha med seg eksperter når man skrur bil ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celliz; Jepp, skal det til sommeren :) Motorvask/avfetning + høytrykkspyler blir bra det :)

 

ZyNTeX & RsTurbo94; Pakningssettet fra Biltema kom med en slik pakning som skal bak der :) Men lurer litt på omd et faktisk er selve greia som er sprukket.. Isåfall blir det en ny en :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal det :) Jeg som nettop har fylt på med ny kjøleveske, så må ejg tømme den igjen.. Og det er jo ingen "drain plug", eneste måten jeg vet om er å ta av selve slangen, og da spruter det jo overalt :(

Men jaja :)

Bilen spiser mye mindre kjøleveske enn før, nå som vi ahr byttet toppakning, så det var nok problemet :)

Men siden den enda spiser bittelitt, håper jeg at denne siste lille lekkasjen kommer til å fikse det ;)

 

Noen som vet om en måte å få rengjort motorrommet?

En av de forrige eierne har slengt på masse tectyl elelr noe lignende rundt luftfilteret o.l.. Ses på bildet, nedre høyre hjørne;

 

IMG_0412.jpg

 

Det funka med parafin da og litt skrubbing, men må nok mer skrubbing til før det blir fint :)

Er også drite lei av alle de råtne palst-strømpene på div. ledninger i motorrommet.. dritt :(

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår