Gå til innhold

Førstegångsprosjekt Golf 3!

Ranger emnet


volvo kjørar

Anbefalte innlegg

fekk lakka grillen idag hos lakkern :)

klarte å knekke lyktespoilern under vaskinga :( håper på å lime denne, og sparkle den. det er ikkje det viktigeste på bilen, så det kan heller vente litt med å lakkes!

hadde ikkje kamera med meg, så da blei det mobil bilder:P ikkje sikker på om rett bilde er på rett plass, men det spiller mesten ikkje nåke rolle, da du såvidt ser forskjell på det første og det siste bildet:)

 

før lakking:

1-2.jpg

 

plastgrunning:

1-21.jpg

 

1 strøk:

1-22.jpg

1-23.jpg

1-24.jpg

 

i aksjon med meg, holder på med 2 strøk, bøyde rygg, yeah :D:

1-25.jpg

1-26.jpg

 

blei slik:

1-27.jpg

 

 

klarlakk, ikkje sikker på om dette er etter 1 eller 2 strøk på klarlakk, veit ikkje om det er bilde med klarlakk på i det heile tatt:P, ser litt blankere ut, så er sikkert klarlakk på! :):

1-28.jpg

1-29.jpg

1-210.jpg

står oppe hos lakkern og tørker nå, får den i mårå :D

blei stor fornøgd med resultata, blei ikkje "FLA" (appelsinskall) :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bide fra igår!

lyktespoilern som er knekt :(:

2-21.jpg

 

grillen, etter lakkering :D :

2-2.jpg

de prikkene som er til venstre på grillen er bare spottene i taket som viser!

 

kjøpte forresten sikaflex i går og, glømde å sei det. var ein stiv pris på de syns eg! 300ml 200kr, pr stk.

var coop bygg mix, skal feste takvinga, grillnetting !:):

2-22.jpg

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelitt er gjordt, liten time bare.

 

skjerte til grillnetting i fangeren, sprøyta til zikaflex hadde eg ikkje i verskstaden, låg heime, så gidda ikkje å hente den:P

2-23.jpg

 

bytta lysbryter :)

 

org.

2-24.jpg

 

m/tåkelys (kan dras 2 hakk ut)

2-25.jpg

 

montert:D

2-26.jpg

 

off, stygt:

2-27.jpg

 

[vekk med det, å hiv det i grøftåIMG]

2-28.jpg

 

nav

2-29.jpg

 

dobbelt så bedre :D

2-210.jpg

 

skal vara ein momo logo i midten, men eg må sikkert snu litt på det for det er sikkert ikkje 100% rett satt på på tusenspora, så er lettere å komme til mutteren i midten nå :D

2-211.jpg

fekk lyst å kjøra nå når rattet kom på :D burde vert mde blits, men såg så bra ut på kameraet uten blits, så da blei det slik :D rattet var deilikt å ta i:) :P

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, meget bra :)

 

hehe det er godt :D blei så stilt synest eg :P

 

fekk handbrekk wire ane idag, sjølve wiren var like lang, men hylsa var litt kortere enn den orginale, så eg må bytte denne imårå, håper eg får slik som eg skal ha! :)

fekk og bremsrøyrkoner, var ikkje brukende denne heller, men litt bedre, såg litt av koningsmerket, MEN, feilen er at eg koner på stålrøyr, skal kjøpe kopper røyr i morgon så bir det fart på koninga :D konton er mesten på bunn nå, så trur ikkje eg tar sjangsen på å spandere på neon når eg skal til byn i mårå, i tilfelle eg plutseleg skal ha noko anna, så har eg ikkje råd. tar det viktegeste først :D neon kjem det og, bare seinere :D

 

ellers så har eg surra rundt litt eksosbandasje på div slanger og røyr i motorromm. fekk ikkje tid til meir, var selskap etterpå. kan ta bilde om ein stund, av motorrommet, koningsverktøyet, og wirane :D

satt ein god stund i bilen aleine, bak grom rattet, og lagde vr6 turbo lyd så spant på 1-2-3, men er vel ikkje akkurat å sammenligne, hehe :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyrkonings verktøyet

32.jpg

325.jpg

 

wiren:

her er den jamnt med

322.jpg

her ser du kos møkje lengre hylsa er!

323.jpg

 

motorromet

321.jpg

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk ikkje gjordt såå møkje idag, besøk.

burde ha byttet denne gummi belgen, men prøver heller ala-himamekk-metoden først :D

når bilen sto på bakken så var den skåla høgt over karosseriet, så gummibelgen er litt lav, på ein måte.

 

sveiste meg ein kon, slik at gummibelgen kjem litt høgere opp :D

4-2.jpg

 

var og på biltema igjen idag, å kjøpte div deler :D

4kg tørkerull, handbrekk wire (rett denne gangen, forhåpentlig vis:D), oljekanne, bremseslanger i koper, calipter stempel pressar, bolt til calipter(rustfri), planskjever(rustfri) (har sprengskjeve fra før), gjekk og forbi inspeksjons speil kjekt å ha verktøy:D, h7 pærer kvite, tape, kjekt å ha!

biltema er ein butikk eg kunne kjøpt meg konkurs på. er ganske møkje ting å tang så kan vara kjekt å ha der, men de får halde for denne gang :D

4-21.jpg

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la opp bremserøyr til calipterane bak! eindel renninger i lakken på bakakslingen, stygt, men er jaffal ikkje tatt for lite på :D:

 

høgre side:

5-221.jpg

5-219.jpg

5-220.jpg

 

venstre side:

5-222.jpg

5-218.jpg

5-2.jpg

5-217.jpg

5-216.jpg

 

handbrekk wire, uten tape og med tape:

5-215.jpg

 

montert:

5-213.jpg

 

grillnetting festet med sikaflex:

5-214.jpg

 

monterte resten av fronten, har igjen å koble til blink lys, tåkelys, og parklyset i blinklyset, eindel bilder, nokon bedre enn andre :P! :)

5-23.jpg

5-25.jpg

5-212.jpg

5-211.jpg

5-24.jpg

nettingen viser bedre enn på bildet! :)

5-29.jpg

5-28.jpg

 

monterte sideblink:

 

5-21.jpg

5-210.jpg

 

monterte takvinga :D blei ikkje 100% der med sikaflex fuginga, får sjå om eg kan gjere noko med det seinere, kunne vert litt meir på visse plasser! takvinga var det siste eg tok bilde av, kameraet gjekk tomt for batteri så fekk ikkje noko bedre bilde av den! :

5-27.jpg

5-26.jpg

 

når bilen er godkjent så skal eg montere 100w lysperer, desse lyse blått istaden for kvitt. denne blå pera var på delebilen så veit ikkje kor den er kjøpt, får kjøpt 100w på biltema, men det seier folk ikkje er så bra. trur eg satser på bilextra :D

blå vs kvit:

5-22.jpg

 

for all del, KOMMENTER!!!!!! kjedelig å skriva innleg uten kommentar. samma ka du skrive, fornøgd så lenge det er respons:D spør ka eg hadde te middag, om du kje har nåke bedre :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående biltemapærer, så kjøpte jeg 100w megablue-pærer til langlysa på mamma sin bil for over 1 år siden! Og de holder enda :)

Mulig jeg har vært heldig, men alle biltemapærene jeg har kjøpt, har holdt lenge!

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående biltemapærer, så kjøpte jeg 100w megablue-pærer til langlysa på mamma sin bil for over 1 år siden! Og de holder enda :)

Mulig jeg har vært heldig, men alle biltemapærene jeg har kjøpt, har holdt lenge!

 

ååja, ja men da trur eg eg også satser på biltema :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kjøpe nye blå siliconslanger fra thorsov ellns? xD ser så corny ut med teip.. den tar sikkert fyr når d blir varmt xD

 

ja det ser noko løye ut gjer det :) har lust på silikonslanger, men er ikkje akkurat det billigeste da. kjem sikkert på ein tusen lapp og 2, og det hadde vert greit å spart, føreløpig :D nja, tar fyr, er jo kje så nerme eksosmanifolden da... :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde lite idag :D

 

kobla opp til tåkelysa, med rele, men glømde heilt ut sikringane så det tar eg å kobler inni i morgon :D

 

begynte å legga opp ledningar til det parklyset som er inni blinklyset. tenkt å ha bryter inni cupèen for dette lyset. blei ikkje ferdig med å koble opp dette :)

 

tåkelys på :)

 

6-2.jpg

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår