fulloggal Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Har sett en peugeot partner som står uten skilt utenfor et firma. Tenkte å spørre de om jeg kan kjøpe den billig. Men er partner en bil som er noe å satse på? Er en 2000 modell, eller noe rundt der. Diesel. Vet ikke hvor lenge den har stått. Hva er viktig å se på på en slik bil? God på vinterføre? Bruker den lite? Hva pleier å ryke på de? Andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Forstilling er ett svakt punkt (Ihvertfall før facelift) De bruker lite så lenge du holder deg vekk fra E6 og 80-90-100 soner. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Hva regner du som lite egentlig? Hvor mye på milen? Hva i forstilling er dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg regner 0,6 og nedover for lite, men dette er vel rundt 0,7-0,9 Enneleddene er en svakhet, byttet disse på fatter'ns gammle partner annenhvert år. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Ok. 0,6 diesel er bedre enn 1.2 bensin på milen :) Endeledd er jo en smal sak å bytte, så at de ryker etter to år ser jeg ikke på som et problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeepChevy Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Forhjulslager(rumling), bakhjulsoppheng(bakhjulene skræver), og sjekk motoren.. Ok bil, min går på 0,6 pr mil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavE Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Fjørene framme har eg òg blitt fortald at er eit utsatt punkt på desse, då min eine vart konstatert knekt her i vinter. Min går òg på 0,6l/mil, opp mot 0,7 no, når eg køyrer 70% av tida med tung hengjar. Bra, spør du meg! Når det gjeld vinterføre er det alltid dekka som er avgjerande, men Partneren er ikkje verre enn andre bilar. Siggi reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg vil si at dette er mye bil for pengene, og et langt bedre alternativ enn caddy fra samme tida. Caddyen ruster mer, har mer feil og har dørlåser som ikke takler norsk klima. Partner har som regel fjernbetjent sentrallås... Siggi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavE Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Og der har vi eitt poeng til: Låsane på desse bilane har ofte teke natta. Då er redninga som JChE seier at dei har fjernstyrt sentrallås. Ulempa er når batteriet på anten fjernkontrollen eller bilen er flatt. Obsobs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Snakket med eier av bilen og han sa at motoren var skjært. Da blir det glemmesak, med mindre jeg kommer over en ekstremt billig motor :p Kan sikkert få bilen for vrakpant, eller gratis mot henting :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes1991 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Jeg har opplevd mye problemer med en slik bil. Fjærer foran, airbaglampe som lyser, vannslange som hoppa av. Defekt clutch og mye problemer med bremser. Men den ruster ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg