Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

Hva skjer med den fine cleane bakluka di`? så på det ene bildet oppover siden at du har tegnet eller rissa no eller ett eller annet på det....eller? har du tenkt å åpne det opp igjen og så ha en vanlig bakluke eller forandre no i stedet`? synes clean tetta bakluke på jetta er fint jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjer med den fine cleane bakluka di`? så på det ene bildet oppover siden at du har tegnet eller rissa no eller ett eller annet på det....eller? har du tenkt å åpne det opp igjen og så ha en vanlig bakluke eller forandre no i stedet`? synes clean tetta bakluke på jetta er fint jeg.

 

den blir nok clean. etter forrige lakkeing så har sparkelet sunket litt slik man såg kor gropa var før.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukas oppdatering.

 

har enda ikkje fått tak i gass så det har ikkje blitt så mykje sveising i det siste. ha bare drevet med litt små plukk.

 

ville prøve å løyse reimhjule problemet mitt på motoren idag. få reimhjula fra ein vw beatle 8v soch til å passe på ein 16 doch

kva treng man?

1.stk dynamo fra 8v

IMGP1034.jpg

 

kappe av litt av festet

IMGP1035.jpg

 

1.stk justeringsstaget fra 8v snudd oppned

IMGP1032.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vil det sjå slik ut

IMGP1033.jpg

 

IMGP1031.jpg

 

no gjelder det bare å få tak i ein reim som er ca 93 cm lang slik eg kan montere dette sammen

 

fant og ut at 8v dynamo IKKJE passer på 16v

her er grunnane

IMGP1028.jpg

 

IMGP1029.jpg

 

IMGP1030.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest igjennom alle 21 sidene her og dette ser BRA ut.

Har en jetta selv og lurer på hvordan jeg kan få av sidelistene av plast og om de går an å få på igjen, eller blir festene (hvis det er det) ødelagt?

Litt enklere å få lakkert de da + at jeg får sett om det er rust under.

De og fangeren har blitt veldig grå og trauste og tenkte å få fått de litt svartere igjen. Tror dere plastfarge fra biltema funker for å få de svarte igjen? uten forarbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk. altid hyggelig å få tilbake meldinger.

 

har du breie lister så er desse festa med klips på baksida. får nye på møller for eit par kroner. men kan vera knotete å få det på igjen.

viss du tar det av så kan det vera lettare p fest adet igjen med tec 7 eller dobbelsidig tape.

 

har du smale lister så er desse festa med dobbelsidig tape. søk på golfII forumet korleis du fjerner desse effektivt.

 

viss fangere og slik er gråe så funke back to black bra. fåes på bensinstasjoner. finnes også andre metoder, feks varme opp plasten. søk på golf II forumet så finner du også svar på det og:):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid for ein liten oppdatering igjen

fiksa reimhjul problemet..

resultat

IMGP1044.jpg

 

IMGP1045.jpg

 

IMGP1042.jpg

 

IMGP1040.jpg

 

kul fordeler:):););)

IMGP1043.jpg

 

holder no på å cleana motorrommet.

eine sida

IMGP1048.jpg

 

eg bruke ein anna stil ang cleaninga. dei fleste velger å følge frma til vanga men eg gjer det sil at det blir heilt flatt til torpedovegg + eg har heva den litt slik eg får plass til ein del kabler under:)

IMGP1052.jpg

 

IMGP1053.jpg

 

IMGP1050.jpg

 

andre sida.

 

før:

IMGP1054.jpg

 

etter

IMGP1055.jpg

 

IMGP1056.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plata på den eine sida "slo" seg litt. så eg har tenkt å legga eit par lag med glassfiber duk over heile greia for å få det flatt og fint.:):)

 

var igjen hos BT på fredag. fekk endelig snakka med karen eg skulle snakka med.

spurte igjen ang flytting av chassi nr men no fekk eg ein anna forklaring.

"kom opp med biten med ramme nr, og motor og girkasse nummeret. så skal vi sjekka med møller. så får du "nokon" til å slå inn nytt nr nærmast mulig der det orginale var og ta bilder av prosessen og kom igjen opp til oss slik vi kan godkjenna det." så da slipper BT å komma ut til meg søknad ang ombygging blei også levert

 

fekk og tak i gass. så no blir det ein del timer i garasjen med sveising i helga

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk gjort litt i dag og.

 

ferdig med cleaninga av den andre sida

IMGP1065.jpg

 

begynnte litt på radiator løysinga. har fjerna den gamle og skaffa meg ein golf 1 raiator med ekspansjonstank intrigrert:)

fant fort plassen til den. slik vil det sjå ut.

 

IMGP1061.jpg

 

IMGP1060.jpg

 

fyllinga blir under lykteramma. lager det slik til at det blir lett å løsne radiatoren for på fylling av kjølevæske

IMGP1062.jpg

 

no står radiatoren ca midt i motorrommet

IMGP1063.jpg

 

må laga tl nye fester på den eine sida

IMGP1059.jpg

 

var å skaffa meg dynamoreim igår på biltema. kjøpte til golf 3 men reim var ei smule forkort.

IMGP1067.jpg

er det nokon som veit om ein lenger reim (multi rib reim) som er ca 95cm lang??

 

begynnte og å sparkla og pussa litt i motor rommet, men har ikkje bilder av det. har og bestillt litt "grom" deler, men kva det er sei eg ikkje. kan nevna kollevold og autospar;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kjapt spørsmål

Når du tectylerte bilen under, hvor mye tectyl gikk det ca da?

brukte du tectyl på sprayboks eller malte du det på?

 

Ellers veldig moro og følge med. Gir i hvertfall meg arbeidslyst, hehe.

 

eg kjøpte mercasol på mekonomen og det gjekk 4 eller 5 bokser (husker ikkje heilt) inkludert hjulbuane bak, ikkje framme. men eg la på 2 lag og 3 lag på enkelte plasser

brukte ein tectylsprøyte fra biltema og blåste med 2-3 bar. funka fint.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir bilen din ferdig.

 

planen var at den skulle ha vert ferdig no, men det er den ikkje. i løpet av sommaren kansje så er den sikkert på veien igjen. håper eg:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår