_siggi_ Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 du har pm Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 fått gjort litt denna påsken. fått lakka masse små deler og montert dei saman igjen dynamo tannstang div deksler lakkert har og lakka spindlane ferdig og fått presst i nye lagrer. men har ikkje bilde av det. har og forsterka jekke plassane bak med 4mm stål plater sveist i luftrillane og er under pussing har og fått sveist ferdig under bilen så snart blir det tectylering. venter og på senkesettet som er blitt forsinka no i eit par mnd men er blit lovt det rett etter påske. f*** vwccangry angry angry venter og på litt små knask fra statane og england:) men det forblir ein hemmlighet:) god påske folkens Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 fått gjort litt til. hadde først på brunox så zink-grunna etterpå ferdig lakka hjulspindel/nav som sagt så skal eg ha clena motorrom. tenkte på kor eg skulle ha spylervæsketanken. tenkte dette kom til å bli vanskeligt: klø : : klø : hadde ein universal biltema spylertank ligganes. etter 4 min med tenking og intensjobbing så hadde eg funne plass til den forsatt god plass. tanken henger litt skeivt men det skal eg retta på. det vil bli lagd eit hull rett opp gjennom vangen slik at eg får fylt på evt ein flexislange som blir festa på og blir lagt inne i skjermen som eg bare vipper ut når eg skal fylle på tanken. men det kommer ann på kor god plass det blir til slutt, sidan ledningsnett og slikt skal gå den samme veien. snart skal eg ut å klæsa på litt karroserikitt slik eg får tectylert i kveld eller i mårra. meir bilder på vei seinare idag:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 karroserikittet tok lang tid før det tørka så eg får tectylera i mårra. pusla på med litt små ting i kveld. tenkte litt frammover. når eg monterte rs-fangeren så kappa eg vekk slepekroken framme, fordi den kom i veien. ser på nyare biler så har dei ein krok/bolt som blir skrudd fast ved å fjerna ein propp i fangeren. tenkte å ta denne patenten;) planen er å sveisa på ein lang mutter på vangen slik: så ta eit gjengestag med krok på eine enden og skru den inn slik slik at når eg skal slepa bilen så fjerner eg bare blinklyset og det vil sjå slik ut tilslutt staget vil muligens bli kortare/lengre/forsterka. no er det bare prøvelse Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 staget vil muligens bli kortare/lengre/forsterka. no er det bare prøvelse Genialt! må nok gjøre noe lignende jeg å pga. rs-fangeren Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 tenkte å ta denne patenten;) ¨ smart...stå på! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 tectyl av halve bilen eg gjort:):) i mårra kommer den ned på bukke igjen:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Flott prosjekt denne bilen din :) Får lyst til å hoppe på min med en gang!!! Skulle egentlig selge den... Men nå vil jeg ikke!! Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har du den listen på bakluken liggende? Min er sprukket, og ser du ikke bruker slik :) Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 liten update. fekk satt bilen på bukker igjen på tirsdag. onsdag rydding torsdag litt sveising og rustgrunna innvendig i bilen fredag på førte arcanol innvending i bilen + bytta bakbremser og dekk på bruks golfen lørdag ingenting søndag rydding og litt lakking. + eg har fått litt små deler. div hjul til motoren, må tilpassast litt fekk med ein liten xtra gave med hjula så bruksgolfen fekk litt innvending styling:) chrome dørbolter. trenger to til malt innvending. begynte på å legga inn asfalt plater men det var litt forkaldt og malingen var ikkje heilt tørka. forsetter i mårra slenger inn litt bider av bruksgolfen og. er ein org golf men trur det er ein golf cøntry nye updates i mårra Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ukas oppdatering satt sammen litt av forstillinga idag skjærte til plater som skal sveisast fast i vangen i motorrom har og fått massa deler fra danmark bla, styrestag, litt belger, foringer til dempere og litt små ting. hadde tenkt å skifta baklykter til røde og kvite (klare) men har no skifta meining. synst dei heilrøde følger linjane bak veldig fint. viss dere skjønner!!!! begynnet med cleaninga av motorrom på fredag men så sjekk eg tom for gass (IGJEN) så eg må nok venta til tirsdag/onsdag før eg kan forsetta men no skal eg på flaska. skål folkens Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hadde tenkt å skifta baklykter til røde og kvite (klare) men har no skifta meining. synst dei heilrøde følger linjane bak veldig fint. viss dere skjønner!!!! Helt enig! Stå på videre, alltid morro å lese oppdateringer MED bilder..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 litt fleire deler som posten har kommt med chrome dørlåser¨ begynnte litt på plastikk delen på bilen . jepp det er luft inntaket til kupeen. ser dei fleste lager inntaket i stål men eg lager det i plast. tenker vekt vettu;) på endn av røret kommer det einliten boks som eit lite filter skal stå i, slik at ikkje drit kommer inn i bilen:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Denne jetta`n var tøff. Men for guds skyld fjern de DRIT STYGGE dørhantaka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 kina håndtaka blir tatt vekk. har golf 3 look håndtak som skal på eller så blir det audi håndtak Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg