Gå til innhold

Noen som har vært borti DEFA?

Ranger emnet


Mopar-or-no-car

Anbefalte innlegg

Hei.. Driver og monterer en DEFA 821XG som jeg fikk tak i billig. Bilen den monteres i har hatt alarm fra før av, en DEFA 500X. 500'en var frakoblet da jeg kjøpte bilen. Mange ledninger er klipt osv.

Så mitt spørsmål er om det er noen som vet hvor jeg skal koble meg inn på blinklyset? Det er to ledninger som går ut fra boksen som er til blinklys, en til hver side på bilen.

Takker på forhånd:)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er ikkje eg expert på dette, men må vel kanskje tilkobles blinklysreléet? Eller kanskje nødblinken? (vart usikker samtidigt som eg dkreiv dette)

Ellers er det vel ikkje nødvendigt at blinklysa lyser. Du får vel eit lydsignal når du setter alarmen på.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.defa.com/doc/InstallationManualx800series.PDF

 

De to til blinklysene koples til plus på hver sin blinklyskrets, finn enklest måte på din bil, etter releet.

 

Ellers kan jeg for egen del anbefale både Defa alarm og motorvarmeropplegg på det varmeste. Har fungert prikkfritt for meg i mange år.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hjelp alle sammen:) Jeg gjorde som det ble nevnt her, koblet meg inn på ledningene som går til blinklyshendelen. Og da ble det kvittering i blinklys når jeg trykker på fjernkontrollen:) Tusen takk alle sammen:) Får alltid svar på det man lurer på her inne:)

1999 Chrysler 300M 2.7 LR
2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax
2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår