dynasty Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 (endret) Har lest at man bør benytte 98 oktan istede for 95 oktan ved denne typen chiptuning. Dette på grunn av justert tenningstidspunkt med den nye chipen. Endret September 19, 2011 av dynasty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Høres ikke usannsynlig ut det :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Eg prøvde den guiden din der, men fekk d absolutt isje te :P Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Koffår fikk du d isje te då? Er forresten ikke lov å skrive dialekt her ;) Det skal fungere, jeg og mange andre har fått det til. Du kan bruke prøvelampe med LED eller en vanlig 12V lyspære på inntil 2 W. Og så trenger du en ledningsbit. Og som jeg skrev, LED er polaritetsavhengige, dvs. de må ha pluss og minus på rett side for å lyse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Ahh ok, viste ikke det:) Skal slutte med det:) men ja, jeg prøvde med en lyspære 2w, men den lyste bare ? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Hadde du samme symtomer uten chipen? Bytt til orginalchip og sammenlign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 (endret) Nynorsk er helt ok, men ikke dialekt ;) Om du kopler som på bildet under så skal det fungere. Mål i forkant hvor du har pluss og minus i den svarte pluggen. Sett i lasken i 4 sekunder, det er først når du tar lasken ut igjen at lysdioden begynner å blinke. Endret September 18, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Hadde du samme symtomer uten chipen? Bytt til orginalchip og sammenlign. Nei den var sånn før jeg byttet også :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Jeg prøvde det der, men det var jo det jeg ikke fikk til, men får prøve om igjen da:) Men skal jeg ikke se på lyset i dashbordet på blinkingen da? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Om du har motorfeil-lampen i dashbordet så skal du kunne bruke denne ja. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Ja, men når jeg skal ha den til og lyse, må jeg vel bruke ledninger og lyspære for det om? Ellers vil det jo kortslutte om jeg tar + og - isammen:) så jeg jør som på bilet ditt, eneste forskjellen er att jeg kan gå inn i bilen og lese kodene i stede for pæra eller?:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 (endret) Du må for all del ikke legge + og - sammen, du skal legge sammen minus i svart plugg og diagnoseuttaket i den hvite pluggen i 4 sekunder. Dette gjør du med lasken, og du trenger da heller ingen lyspære eller LED siden du har lampen inni bilen :) http://www.keepandshare.com/doc/3147362/11-data-link-connector-circuit-pdf-september-18-2011-1-07-pm-22k?da=y Endret September 19, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Ok, så da trenger jeg ikke den andre ledningen alså?:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Nei, du trenger da kun lasken på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Okok, da får jeg prøve på det:D men det med 98 pga chipen, trenger jeg en litt bedre forklaring på:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg