Gå til innhold

Småting som er gjort med Sharanen og Min erfaring så langt

Ranger emnet


Mondeo V6

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enda ikke fått bilen tilbake, 20 dager siden verkstedet var å hentet den. Kjører toyota Yaris. Helt ny men for en møkkabil. Og er drittlei av å skrape is, og komme ut til kald bil. Og det mest idiotiske med japsedriten er at vindus spylerne ikke fungerer i minus grader. Trodde førstdet var tomt for spyleveske men neida full. Og når det var mildvær, så funka fanskapet. Kjekt å ligge på motorveien og ikke få spylt den jævla vindus ruta. For ikke å snakke om den latterlige lyden når man lukker døra, er som å høre lyden, når man dunker på en tom blekkboks.. Idioootisk drittbil japsehælvetes fittedrittsatanmanskit osv Angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det stemmer, men siden forsikringen ikke ville gi meg det jeg mente bilen var verdt ved kondemnering, så valgte jeg å reparere. Fikk bilen i går og den ser ny ut . Kanaler begge sider byttet,støtfanger,lakkert opp til vinduer byttet felger osv osv. Så har bil noen år til :-)

 

Så bra, oss få Sharaneiere som er på forum må holde sammen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver nå å monterer dørhåndtak med orginale chrome inlegg fra 2009. Har fjernstyrt dieselvarmer på bilen. Men har noen ganger savnet den originale digital klokka i taket som kom på de siste modellene. Kan stille inn varmeren på den. Så driver å bestiller opp det jeg trenger, problemet er ledningsnettet, som jeg må bytte. Koster 1900 sek så ikke sikker på hvordan jeg ordner det :-)

 

Digitalklokkesharan_zps05796233.jpg

7M0867660_zps2dc5dad5.jpg

201205301uac0t9iodeSharan_zpsc412b85f.jpg

Endret av Mondeo V6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hull til + kabelen finner du ved førersiden. se til v under dash . akkurat plass til 53 Kv. Også hull til 53 Kv jord. Det ligger like over der ratt stammen går inn i motor rom under dash. Også plass til 53 Kv. Men er et helvete da det er trangt under der. men går akkurat. Husker ikke dele nummeret til klokka men det får du på vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hull til + kabelen finner du ved førersiden. se til v under dash . akkurat plass til 53 Kv. Også hull til 53 Kv jord. Det ligger like over der ratt stammen går inn i motor rom under dash. Også plass til 53 Kv. Men er et helvete da det er trangt under der. men går akkurat. Husker ikke dele nummeret til klokka men det får du på vw

 

Jeg tok av det blendelokket i taket der klokka skal sitte å der var det heller ikke noe ledningsopplegg klart på min Ford Galaxy.. :P

Men hvis du har fått tak i ledningsnett,er det da plug'n'play eller er det noe modul til den eberstyringa..

Hadde vært konge å hatt eget ur på varmeren,,sitter jo sirk.pumpe på bilen org.

 

Frode

2006 Ford Mondeo 2,0 TDCI Titanium STV

2002 Ford Galaxy 1,9 TDi Ghia

1998 Ford Mondeo 2,5 V6 Ghia-X/Ghia-Lux Stv

1972 Ford Transit 175

1982 Ford Taunus 1,6 Bravo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg tok av det blendelokket i taket der klokka skal sitte å der var det heller ikke noe ledningsopplegg klart på min Ford Galaxy.. :P

Men hvis du har fått tak i ledningsnett,er det da plug'n'play eller er det noe modul til den eberstyringa..

Hadde vært konge å hatt eget ur på varmeren,,sitter jo sirk.pumpe på bilen org.

 

Frode

 

Hei, beklager sent svar. Ledningsnettet du kjøper orginalt er plugg&play. Bytter bare ut det som er der pr i dag. Ang varmeren, mistenker jeg at du må ha en ny modul. Bygget ut mitt til full fjernstyring med fjernkontroll og start via Sms. Der måtte det inn nye moduler da det ikke lå klart fra tildigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da begynner koblingen å bli sliten etter nesten 250 000 Km. Fått tak i et kit, som bygger om fra dobbeltmasse svinghjul til enkeltmasse svinghjul. Så nå benytter jeg anledningen til å fjerne den orginale og sette inn et kit. Mye bedre å kjøre med. Utenom igangsetting, men det finner vi ut av :-) Veier noen kg mindre det jeg monterer. Er et såkalt letta svinnghjul komplett med lager og alt det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår