kotox Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Hei! Har nå kjøpt Audi 100 2,6E Avant 1994mod fra min svigermor til 8000kr! Hun ville bli kvitt den... EU godkjent, byttet bremser, eksos, frontrute, bæreoppheng (Eller hva det nå heter) BIlen er testet av verksted og er i meget god stand :) Hva mener folk her om dette, helt OK bil? Erfaringer? Vet den er tørst, men...Vandt til Mercedes E, så kjenner til det... Takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Hei, flott bil det der. Har A6 med samme motor og mener at den virkelig ikke er så tørst som folk skal ha det til! Regner med 1L/mil? Evnt kan du kappe av potten og slenge på en simons potte = dyp lyd. Oljeskift av motor og gear er et must. Automat/manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Enig med Remulade ang bensinforbruk. Er de som får forbruket ned i 0,8/mil ved snill langkjøring :) Ett minus på enkelte C4 er rust langs dørlistene og bremsecalipper bak som henger (på håndbrekket) om det ikke smøres jevnlig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Takker for tilbakjemelding! Er Manuell. (Lei av Automat fra Mercedes...) Denne har bittelitt rust bak på bagasjeromsdøra, ellers litt innvendig ved frontdør... Den mangler (dessverre) midtlistene på alle dørene, men disse får jeg visst tak i her og der har jeg skjønt... Ellers har jeg og hørt den ikke er såååå tørst som mange mener...noen påstår 1,5l/mil, men da kjører man vel ganske hardt?? Nylig ordnet på hændbrekk pga det du beskriver, ellers blir det byttet nye bremser foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 ABC motoren er en gulle god motor. Ca 1 ltr ved blandet kjøring og jeg målte den til 0,66 ved en 25 mils kjøretur, så forbruket er ikke så fryktelig gærlig. Utifra det du skriver tror jeg ikke du skulle få noe store uforutsette utgiftet mtp prisen på 8,000,- :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 (endret) ABC motoren? Kan du forklare den? hehe Er det noe jeg burde få sjekket ved bilen før kjøpt, noe viktig? Sånn motormessig og den slags? Skal ha den på verksted torsdag og skifte bremser, så tenkte be de se over noen ting samtidig, men hva? Takker :) Endret August 8, 2011 av kotox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 ABC motoren? Kan du forklare den? hehe Motoren du har :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet August 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Hehe, ja, men hvordan type motor er det siden du sier den er bra ;) hehe Hva med størrelsen i bagasjerommet (stasjonsvogn) ikke fått målt selv enda eller sett ordentlig, men hvordan er plassen når det gjelder hundebur, noen som vet? Den har jo skrått vindu, så taper vel litt der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg