Gå til innhold

E-30 Big: Chevrolet 1934. Cheva -34 på steroider med BMW V12 og Blower

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må over pytten etter spjell rekker :)

 

Okei. Troddde det ville være lettere å få tak i dette i Tyskland jeg da, så lenge bmw er tysk. Men rett ovenfor Lågen, litt øst, så til venstre og videre noen minutters gåtur så kommer man til di forente stater hvor dem har alt ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Troddde det ville være lettere å få tak i dette i Tyskland jeg da, så lenge bmw er tysk. Men rett ovenfor Lågen, litt øst, så til venstre og videre noen minutters gåtur så kommer man til di forente stater hvor dem har alt ;)

 

Trodde også dette men der tok jeg feil gitt :) er nok en del slike v10 i usa også tenker jeg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også dette men der tok jeg feil gitt :) er nok en del slike v10 i usa også tenker jeg

 

Er markedet ganske så bra det borte også på bmw? Etter hvert så trenger jeg nok noen deler til min E36 også, så hvis det er bra så veit jeg hvor alt skal bestilles fra ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det der tror jeg blir temmelig gromt!... Jeg er en ihuga Chevy gutt, men syns det er bra noen bygger litt annerledes...:)

 

Keep up the good work!.

 

Du bør foresten lage en tråd om den på Amcaforum eller frantzen racing for å sjekke responsen der, sikkert mange som får bakoversveis:P

 

bilen er såvidt nevnt på frantzen forumet, der jeg snubbla over linken http://www.frantzenracing.com/FRForum/forum/viewtopic.php?f=31&t=4699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg blir temmelig gromt!... Jeg er en ihuga Chevy gutt, men syns det er bra noen bygger litt annerledes...:)

 

Keep up the good work!.

 

Du bør foresten lage en tråd om den på Amcaforum eller frantzen racing for å sjekke responsen der, sikkert mange som får bakoversveis:P

 

bilen er såvidt nevnt på frantzen forumet, der jeg snubbla over linken http://www.frantzenracing.com/FRForum/forum/viewtopic.php?f=31&t=4699

 

Artig da :) Nei synes dem noe av dette er interesankt finner dem vel det dem søker her inne :)

Skal få lakt ut litt mere bilder og info bare prosjektet kommer skikkelig i gang nå mot jul, og motoren kansje er bremsa ;)

Har bare et par små prosjekt som må tas først, en Audi S4 som må få ny motor før snøen kommer og en BMW turbo som trenger litt ommsorg før den settes til side :)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår