Gå til innhold

Norges råeste Opel Combo selges! - solgt!

Ranger emnet


jedimastah

Anbefalte innlegg

Prisdiskusjon frabes!

 

Opel Combo 1,3CDTi 2006, 89000 km., kr. 75.000, -

 

92_2040388207.jpg

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29853910

 

Norges råeste Combo selges! En ypperlig måte å profilere ditt firma på eller bare hvis du vil ha en kul bil med god plass til å ta med deg ting. Bilen er premiert på treff. Bilen har full servicehistorikk og 90.000service ble tatt for to uker siden. Bilen har hatt bare en eier før meg. Felgene vekker virkelig oppsikt, men er de for spesielle for deg, kan bilen selges uten til et prisavslag på 10.000kr.

 

Det som er gjort med bilen:

 

- all plast har blitt lakkert hvit

- H&R 30/40 senk (hjulstillingskontroll er tatt)

- gule koni foran

- Schmidt TH-line 8x17

- sorte sideblink

- dtuk powerboks (bilen har originalt 70hk i motor og har nå blitt effektmålt til 70hk på hjulene. Bilen går like godt som original caddy 1,9tdi)

- fk angel eyes

- kamei øyelokk

- diesel-look eksos

- steinmetz-grill (meget sjeldent)

- Corsa c gsi nedre grill + tåkelys

- xenon i nær+fjern+tåke

- blå dioder i alle instrumenter

- pioneer cdspiller med bluetooth handsfree og ipod-tilkobling i hanskerom

 

I det siste har bilen fått ny bakfanger i tillegg til at nesten hele høyre side har fått ny lakk pga fjerning av parkeringsbulker i tillegg til at jeg ville ha bilen helt strøken før salg. Den har også fått ny frontrute for noen dager siden.

 

Bilen kan sees i Oslo og omegn, men fra 8. juli til 8. august må dette avtales da jeg er på ferie og noen andre må vise bilen. Dette kan som sagt avtales nærmere, så ikke nøl med å ta kontakt.

 

Det følger med sommerdekk og piggfri vinterdekk på originale stålfelg med kapsler.

Endret av jedimastah

Mitt vanlige nick er "kammiz", men det har desverre noen andre tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du skrive i tråden da når du da ikke er interessert?

Vil tro han driter i at du syns det er for liten motor og er for dyr...

Sett bilen live mang en gang og må si at den her er verdt summen..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje beskrive i fulle detaljer hvorfor, men det som jeg har skjønt te nå: Powerboks stiller bare på Diesel trykk og Turbotrykk, mens Chip går inn å stiller på verdiene på alt. Å har hørt mange som har snakt om dette så kanskje andre så har bedre beskrivelse :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein powerbox ødelegger ikke motoren måten ein powerbox virker på er at den blir koblet inn i ledningsnettet og lyger for hjernen noe som gjør at den kan røyke litt mye/ha litt mye forurensning osv mens ein chip omprogramere hjernen noe som gjør at de blir litt mer stabilt men kan så og si få same feilene ved chiping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Som en free bump kan jeg si at jeg kjører en slik på jobben til daglig, og er mer fornøyd med Comboen enn f.eks. Berlingo eller Caddy. Kjørt begge tidligere.

 

Har også samme motor (uten powerbox eller hva det nå het), og den flytter seg faktisk helt greit originalt også! Går hvertfall ikke dårligere enn Berlingo med 1.6 HDI, det er helt sikkert...

 

Et annet pluss er at originalstereoen faktisk er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår