Audi80-92 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 I Audi'en min er det to tempfølere, men hvilke av dem går til instrumentet? Det er en blå som ligger innerst og en grå som er ytterst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Napp av ledningen så ser du det fort. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80-92 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 det fungerer ikke når måleren ikke fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Den blå er til ECU og den grå til instrumentet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80-92 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takker for svar, da bestiller jeg den i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Kople sammen ledningene i pluggen til den grå giveren og sjekk utslag på temp.måler, dette for å verifisere at giver er defekt før du bestiller ny ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80-92 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Da skal jeg prøve det etterpå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg