Remulade Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Leitet litt i motorrommet og kom over denne kontakten her! Er to ledere som er revet tvers av! Hadde noen giddet å sjekke i sitt carisma/mitsu motorrom og se hvor denne hører til?? Hadde satt utrolig stor pris på! Er denne blå kontakten her , lokalisert til høyre for innsuget ved bremsekraftforsterkeren. Som sagt, er takknemlig om noen "tar seg bryet"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg antar at dette er altfor mye å be om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Reis heller til forhandleren og få et koblingsskjema Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Haha, jeg finner ikke ledningen jeg :S Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg