sveaa Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Fikk meg en overraskelse nå som det er blitt varmt og sommer! Når klimaanlegg/AC kobler inn starter motorfeil lampa og lyse, og bilen går i safe mudus eller den blir skikkelig dau!!! Ac kompresor går det er nok væske i systemet, men kommer ikke kald luft. hvis jeg kjører med klimaanlegg i eco modus går bilen som normalt, men selvsagt ikke noe AC da. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Mai 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 sikringa til AC`n min gikk hele tia , men det skyltes bare irr i boksen under panseret. Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Har du sjekka at ac kompressoren ikke har havarert slik at motoren møter mye motstand når kompressoren kobles inn? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg