Hansen89 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Aha, skal til takst man i morra for Se hva han sier om skadene. Bare sykt glad han fyrn sto der å skrev ned regnr hennes jeg:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tenkte og fjerne vindusvikser og emblemer bak på Poloen:D Hva gjør folka med slange til spyleveska a? Koblern ut under panseret? Blinder? Hakke sett noe på det enda hvordan det er i Poloen. Men gjorde det på Golfen min jeg hadde før, Men mener jeg blinda slangen bare da. Glassrute - pluggen jeg skal kjøpe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Stilig, men du vet sikkert at man får det stygt merke rundt der viskeren har vært da..? I og med at skitt og smuss har ripet opp ruta der som oftest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Stilig, men du vet sikkert at man får det stygt merke rundt der viskeren har vært da..?I og med at skitt og smuss har ripet opp ruta der som oftest. Ja, Vet det er fult mulig. Men tror ikke viskern har blitt brukt så fryktelig mye. Så var ikke så ille:) Uansett, blir pener å bli kvitt den helvetes store viskern:D støre en bilen jo:O Men vet du om emblemene på siden bak bare er limt fast eller? Så veldig sånn ut når jeg så på det i går kveld hvertfall. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 altså, ikke VW emblemet, men " Polo" eller "1.6" typ? Nei, de sitter ikke i lakken. Det skal være fullt mulig å fjerne disse ved å bruke en fiskesnor med litt Zalo på, og bare dra fram og tilbake bak emblemet du vil ha bort! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 NeiNei, VW emblemet blir på:D Lyst på sort foran og bak egentlig. Hadde det blit pent med foli kanskje? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg synes selv det ser litt harry ut egentlig.. :/ Men! Man kan gjøre noe med det, som f.eks det jeg har gjort( Klikk på bildet): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Joda Mulig det er litt harry, Men syns det er litt fett Akkuratt som gulfolie på lykter. Syns med svart emblem at bilen blir litt tøfere i fronten. Men om jeg skal ha svart foran må jeg ha det bak også. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Bilde av skadene etter Polo'n ble rygget på. Ekke store skadene, men er så kjedelig!! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Smarte tips osv til fjerning av den 1.4 greia ( men jeg mener da man bare trenger fiskesnor/ tanntråd og "glidemiddel") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja, skal få tatt det når skadene har blitt fiksa på'n:) Fjerne det samtidig som vindusviksern:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Da skal Polo'n inn på verksted neste uke:) Håper at helle bakfangern vil bli bytta,Så blir alt av små ripper inn tilbagasjen borte også:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Du hakke noe tråd her inne på bilen din da Jazzin:p Må jo skrytte fram GTI'en litt da:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Joa, kommer når jeg orker:P Har liksom ikke så bra kamera, men jaja.. Har jo film av bilen min da, trodde jeg hadde postet den her et sted.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg