Gå til innhold

Min Polo GT Sport

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

Med Sprayboks?? Går jo, men hvor bra blir det!

 

Hvis du tar deg god tid og gjør godt forarbeid kan det bli ganske bra. Lakkerte felger i fjor, og sett bort i fra slurvefeil, ble det ganske bra synes jeg selv. Blir selvsagt ikke samme finish som ved pulverlakkering, men bra resultat med sprayboks er ikke umulig. Kommer litt an på budsjettet ditt og da, og du slipper å måtte gjøre opp ting du ikke blir fornøyd med:) Selv synes jeg det er moro å lakkere, samtidig som at jeg blir en erfaring rikere:) Skal lakkere BBSene mine i sommer med boks, da med farget stripe rundt:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det finnes jo forøvrig bare 5 av Polo 9n3 GTi i Norge da.

 

Jeg er så heldig å eie en av dem ^^

 

Sikker på det?

 

Går MINST 3 bare her i Bergen, 2 stykk 3-dørs med komplett CUP styling, og 1 x 5-dørs som er ganske "kjip"

 

216797_149108871823468_116393461761676_286547_1077552_n.jpg

 

Der er den ene, og en tilsvarende i svart.

 

GT Sport har jo noen av det som gjør en 9n3 litt stilig, med mørke lykter og bm leppa nede.

Senk trengs unasett.

 

Min mor på 65år har senka sin 35mm, og har BBS 8x17", ser veldig bra ut, kanskje litt høy bak....

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at av polo 9n3 Gti Original ( altså ikke stylet til GTi, men med gti motor) finnes det bare 5 eller 6 i Norge.

 

Anyways, det der er ikke original GTi griller. De samme som jeg har, men originalt har polo gti kunn "hovedgrillen" i honeycomb.

 

Må bare si at du må røske grillen til helvette ( den nederste i midten) for å få den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår