Gå til innhold

Hvordan bil for 100.000kr?

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joa. Saxo er den bilen færrest vil anbefale videre etter å ha eid den selv. Tror det var 85,5 % som absolutt ikke ville anbefale bilen videre, mens 14,5% anbefalte den.

 

Slik jeg kjenner Honda og japsebiler generellt er det spesiellt ett moment som trekker ned, nemlig hjulstøy.

Har sittet på i et par Honda`er og har tidligere eid en Toyota, og den hjulstøyen jeg har opplevd har vært jævlig slitsom.

Det er hjulstøyen alene som gjør at jeg ikke har kjøpt meg Honda foreløpig.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Slik jeg kjenner Honda og japsebiler generellt er det spesiellt ett moment som trekker ned, nemlig hjulstøy.

Har sittet på i et par Honda`er og har tidligere eid en Toyota, og den hjulstøyen jeg har opplevd har vært jævlig slitsom.

Det er hjulstøyen alene som gjør at jeg ikke har kjøpt meg Honda foreløpig.

 

Har hatt en 86 mod crx, og omtrent oppvokst i en 86 mod civic + en del timer i 93 mod 626. Og jeg kan ikke si at hjulstøy er noe som jeg har vert spesielt plagd med..

 

 

Shyggen:

litt offtopic: Hvor gjør du av taket når du har tatt det av? vet at mr2 har plass til det bak framsetene, men det er vel baksetter i supra`en + at det er vel et helt takk og ikke 2 glassplater..

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Joa. Saxo er den bilen færrest vil anbefale videre etter å ha eid den selv. Tror det var 85,5 % som absolutt ikke ville anbefale bilen videre, mens 14,5% anbefalte den.

 

Vel, leste det.. men jeg og de jeg kjenner som har en slik en vil anbefale den, isåfall i VTS/VTR utgaven.. bare å se i U.K. det, maaaange slike der!

 

Så anbefaler den ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taket går i clips i bagasjerommet.. uheldigvis.. da er nesten hele bagasjerommet oppbrukt..

og det er minimal plass til bagaje.. dvs Stereo :D

 

Men, til sommern forsvinner res. dekket og blir byttet ut med res.hjul på boks.. trenger ikke det dekket som ligger der...

 

Viss jeg flyr av veien trenger jeg mer en et res.dekk..

Viss jeg punkterer kan det i 80% av tilfellene fikses midlertidig av res.hjul på boks.

Viss jeg moser i en kant som øddlegger felgen blir jeg så furten at jeg låser bilen å går.. :)

 

Duude! :D

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår