Quattr0 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei, jeg har et dumt spørsmål, min Audi 100 2,6E lukter noen ganger "varmt" og da la jeg merke til at ingen av de to viftene var i gang på radiatoren, er det slik at de alltid skal gå rundt så lenge motoren er i gang eller bare når motoren blir varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 De skal gå på når temperaturen på kjølevannet blir for høy. Sitter normalt en termobryter i radiatoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattr0 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Kansje bilen er tom for kjølevann da? Det har hendt to ganger at det kommer bittelitt røyk fra radiatoren, ikke noen stor røyksky, bare bittelitt fra kunn radiatoren. De skal gå på når temperaturen på kjølevannet blir for høy. Sitter normalt en termobryter i radiatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Sjekk sikringer! Er en gjenganger at sikringene ryker på caravellen, kan ikke tro det er så ulikt på din. Siter Mine biler: 2000 VW Caravelle 2.5TDI comfortline og 1994 Audi 100 2.5TDI ABT Selges: -95 VW Caravelle 2.4D og -02 VW Transporter 2.5TDI Selger deler fra: -97 Audi A4 Avant, -88 Mazda 626 2.0i 16v, -85 BMW 320i (noe igjen enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg