Gå til innhold

Soundstream Arosa: Seat "Psycho" Arosa prosjekt

Ranger emnet


Rockford Seat

Anbefalte innlegg

Det er mange syke ideer om dagen, og Glenn det er ikke bare min skyld at det tar tid. ;)

 

Det vil bli laget deksler rundt omkring som dekker det meste, og det skal etter planen trekkes i svart skinn som mye (alt) annet i bilen.

 

De siste planene er ett par tre amfibium med noen tarantula edderkopper oppi, men jeg sliter litt med å finne noen som kan chrome de :D :D

 

Det vil bli bygget noe mere i bilen i kveld så vi får se om det kommer en oppdatering eller tre etter helgen. Skal bla. sveise inn litt mere stål....

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begge deler :D

 

Må ta ett og ett ben eller noe for de er neppe glad i den syra de må dyppes i først :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir fett, men du, åssen strøm forsyning er det "faenskapet" ( kommer ikke på no bedre ord for det sinsykt fete anlegget )

 

Har du 2x120A dynamoer eller?

 

Har du fått no syn på hvaslags motor tuning du skal ha?

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

det blir fett, men du, åssen strøm forsyning er det "faenskapet" ( kommer ikke på no bedre ord for det sinsykt fete anlegget )

 

Har du 2x120A dynamoer eller?

 

Har du fått no syn på hvaslags motor tuning du skal ha?

 

 

Mvh Erik

 

I bilen sitter det en dynamo som leverer ca 160 ampere ved 14.6-15.2V avhengig av temperatur. Det sitter 4 stk Odyssey PC1700 batterier (samme som største Stinger batteriet) 2 stk 20 farads kondensator banker og nederst i reservehjulsbrønnen har jeg bygget inn en 100 amp Ladac lader som jeg kobler til via miniplugg system når jeg skal stå på utstillinger/treff/konkurransser.

 

Jeg regner med at det skulle holde, og gjør det ikke det så skjønner jeg mindre ;)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cerwin-Vega!

dette tror jeg er noe av d sykeste jeg har sett:D

har du noe peiling på hvor mye du har brukt av egen lomme på dette opplegget....

men for all del lykke til videre...

 

post nr 200. faktisk

 

Jeg har ingen anelse hvor mye penger jeg har brukt men det blir nok en grei sum til slutt, det aller meste har jeg fått en grei deal på. Det jeg faktisk har betalt mest for er cd spilleren.. som jeg ikke fikk en grei deal på siden jeg da stillte som amatør i game NASCA og max kunne få 15% rabatt... :(

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

Du har peil på anlegg altså! det må jeg bare si!

 

Men når er planen at doningen skal være konkuranse klar?

Hvor mye har du blitt sponset?

 

Post 201... hehe.

 

 

Erik

 

Bilen skulle vært klar i mai 2004.............. det har sporet "litt" av dette prosjektet, men jeg regner med at bilen blir klar til sesongstart i 2005...

 

Graden på sponsingen varier med levrandør, men det kommer helt ann på hvor mye man klarer å forhandle seg frem til. Noen tilbyr forhandler priser, noen tilbyr deres egen impport pris, noen tilbyr forsjellige rabatterte løsninger hvis man gjør bilen tilgjengelig for bruk ved utstillinger og show, som f.eks Gatebiltreffene, Autofilmessen osv

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Det skjer ting, skjønner jeg. :) Har tømt bilen for utstyr nå, og skal si den gikk endel bedre!! He he... Ble vel ca 300 kg lettere!

 

Blir du å treffe i Pro unl. neste år eller?? :) Har forresten noen bilder av noen blanke edderkopper som jeg tok i Budapest. Var noen dansker som var ivrige brukere av det..

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Kenneth.

 

Vil tro at stål tanksen din ghikk noe bedre uten anlegget i ja... det gjør nok min også tenker jeg ;)

 

Det snegler seg fremover som du ser, har noen nye bilder på gang også bare jeg får sendt de over fra kameraet til Tollamoen Køstom & Kaffe..

 

Jeg stiller i Expert unlimited til neste år siden jeg har startet ett lite hobby firma på si med salg av bilstereo.

 

Bilder av edderkopp installasjoner tas i mot med takk på lars76@online.no

 

Talas

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Hey Kenneth.

 

Vil tro at stål tanksen din ghikk noe bedre uten anlegget i ja... det gjør nok min også tenker jeg ;)

 

Det snegler seg fremover som du ser, har noen nye bilder på gang også bare jeg får sendt de over fra kameraet til Tollamoen Køstom & Kaffe..

 

Jeg stiller i Expert unlimited til neste år siden jeg har startet ett lite hobby firma på si med salg av bilstereo.

 

Bilder av edderkopp installasjoner tas i mot med takk på lars76@online.no

 

Talas

 

 

Faan... Tenkte du og jeg kom i forskjellige klasser jeg men.. :rolleyes:

 

Haha...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

 

 

Faan... Tenkte du og jeg kom i forskjellige klasser jeg men.. :rolleyes:

 

Haha...! ;)

 

Her blir det intern kamp gitt.

 

Tror jeg dropper planene om å bygge bil i denne klassen jeg. Er jo ikke noe moro å konkurrere med mange av sine egne. Er jo mer moro å ta rotta på andre:D :D ha ha ha

 

Pokker heller, jeg som skulle ta'n helt ut. Tenkte jo ikke på at dere havnet i denne klassen.

 

Kanskje jeg skulle bygge noe i Pure passive klassen da.

 

Møkkafolk!!!!

 

smågretten hilsen

 

Glenn:D :D

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår