Gå til innhold

Noen vandrer i hagen min.....?

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Originally posted by mazdafun

Imellomtiden er jeg i garasjen hver kveld nå, så det er bare å stikke innom hvis du vil. Da skal du få det som jeg ikke fikk gitt deg forrige gang du var innom....

 

La meg gjette..

En raceporta, blueprinta, singelturbo 13b wankel med keramiske apexer opp i rassen ?

 

:D

 

Husk å ta bilder...

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan vi ikke få høre hvem det er da?? Er jo tydlig at han ikke vil poste no i denna tråden. og som jeg sa; det er no drit at vi andre ikke kan vite hvem vi kan stole på da vi vet at det er noen snusker blandt oss...

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, Peeping Toms liker ikke jeg iallefall....

 

Når ikke vedkommede har baller til å stå frem til nå, skjer det heller ikke, og mener da det nesten burde være en selvfølge at han blir hengt ut...

 

Hvorfor? Fordi kanskje han "lusker" i flere garasjer enn bare din og...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor du ikke bare ringer fyren og spør ham selv hva han driver med. Du vet jo tydeligvis vet hvem det er.

 

Så slipper du all denne spekuleringen.

 

:rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor du ikke bare ringer fyren og spør ham selv hva han driver med. Du vet jo tydeligvis vet hvem det er.

 

Så slipper du all denne spekuleringen.

 

:rolleyes:

 

Eller bare skrive her hvem d er, så får han forklare seg hvis han har en god grunn.....

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nedenfor er litt PM's som har startet å tikke inn etter at jeg tok kontakt med vedkomne som jeg hørte hadde gått i hagen.

 

Han benekter alt. Dette er værre(- eller bedre hvis du liker det) enn hotell Cæsar.

 

Litt på siden : Vi trenger ett "Se og Hør" forum her inne for saker som denne....Hva med å kalle det "Le og burn" ?

 

Det som er topp, er vel at det kanskje ikke skjer igjen.

 

Den første posten er den siste, og er fra meg (det er jeg som begynner å bli forbanna...hehe). Scroll ned, og les oppover.

 

 

Ok.

 

Nå begynner jeg også å bli forbanna ! (Skjønner du er det).

 

For det første, det er ikke Roy som har sagt det (Men han har hørt det fra den samme som har sagt det til meg.)

 

Enten har du ikke vært der, og Roy/han andre som sa dette først bruker meg som en "rambukk" mot dere (Skjønner ikke hvorfor de skulle gjøre det?).

 

Eller så har dere vært der, du juger, og jeg lurer igjen på hvorfor dere har vært innom?

 

45 lapper som du mener du skal ha av Roy er ett fett for meg. Har egentlig bare hørt bruddstykker av det der, men hvis det er slik at han tjente penger på importen av bilen din til Norge, så er jo det helt uhørt ! (det på slutten er ironi, bare så du vet det).

 

Jeg lurer på hva som er sant?

 

ciao

 

(Quote)

 

******* wrote on 4th March 2004 14:15:

Jeg har ikke vært hos deg. Men hvis Roy mener noe annet så får han gjøre det.

 

Du kan si til roy at jeg vill ha de 45000 kr han lurte meg for på bilen. For jeg har fått bekreftet fra australia hva bilen har kostet.

 

Så han bør ikke komme her med anklagelser mot meg.

 

Og før du sier at det ikke er han, så hvet jeg at det er han.

 

**sign***

 

 

(Quote)

 

mazdafun wrote on 4th March 2004 14:07:

Hei.

 

Hvem som har sagt det er det samme for meg egentlig.

 

Det skal ha skjedd ifjor etter at du fikk Rx'en din fra Japan.

 

Men hvis du har hånda på hjertet så...

 

***kompis***. skal ha etter sigende også ha vært med?

 

?

 

 

(Quote)

 

******* wrote on 4th March 2004 14:03:

Jaha, og hvem har så sagt dette?

 

Kan med hånda på hjertet si at det ikke er meg. Og når skal dette ha skjedd?

 

**sign***

 

mazdafun wrote on 4th March 2004 13:55:

Hei.

 

Har bare fått høre det var deg. Noe sant i det?

 

Hvis ja, gå rett til start på tråden, og besvar spm. please..

 

Mvh (?)

 

Frank Ove

 

 

 

 

I starten tipset jeg om tråden, og fikk bare "so what" til svar. Så satte det igang....

 

 

>

>>

>>>

>>>>

>>>>>

>>

>>

>>

>>

>>

 

 

Les herfra.

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen kan gå å snoke rundt hos andre og deretter skryte av det til en tredjepart (og ikke minst; en fjerde part.)

 

Jeg fikk vite dette av en bekjent, og deretter ble det bekreftet noen uker etter av en annen som vedkommende og hadde sagt det til. (Som om det er noe å skryte av.) Vedkommende føler seg iallefall truffet, ingen tvil om det. Kanskje nattesøvnen begynner å bli dårlig, stakkar! Norge er lite og det som skjer, blir lagt merke til. Det er bedre å spørre, enn å forsyne seg av andres!!

 

Kanskje vi må begynne å låse bilene på treff oxo nå....eller?

 

Lås garasjen gutter!!! Som sagt før: Garasjeportåpner er tingen:D

 

LE og BURN er bra!!

 

MVH

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår