Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 folkens, har nettopp funnet ut at jeg ikke har 2E2 forgasser, men 2E3.. :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 det tror jeg ikke noe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 det tror jeg ikke noe på hehe :p jeg trakk ut all ledningene som går til forgasseren, bortsett fra den ledninga som gir strøm til den "klikke funksjon" inni forgassern. Merket ikke det dugg forskjell, prøvde å sette 12 volt på de løsledningene når motoren gikk, men merket ingen forskjell. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 folkens, har nettopp funnet ut at jeg ikke har 2E2 forgasser, men 2E3.. :D Nja.. 2EE heter den nok i så fall.. men trodde den kom senare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 hehe :p jeg trakk ut all ledningene som går til forgasseren, bortsett fra den ledninga som gir strøm til den "klikke funksjon" inni forgassern. Merket ikke det dugg forskjell, prøvde å sette 12 volt på de løsledningene når motoren gikk, men merket ingen forskjell. Har du prøvd å puttet +12v til de 4 kontakterna på forgasseren da?? De som jag ringet in i rødt & grønt. Bara dra en kabel rett fra hovedbryteren/batteriet før å teste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 at det er en 2ee stemmer faktisk utfra bilde søk så den er jeg med på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Birger >> Har du kjørt med eller utan luftfilter på?? Slangen som går til bremsekraftforsterkeren MÅ vara kopplad på plass, annars blir det tull med tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 han hadde nå på luftfilteret på dem første bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Vad har du gjort med fuel-pumpa?? Går den via orginal koppling eller går den konstant?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 hm, ifølge Haynes boka så e det 2E3 forgasser, så vidt som jeg har lest i boka så er det bare 2E2, 2E3 og PIC forgassere til Golf, men skal ikke si noe for sikkert. Urban: fikk ikke sprengskissa over forgassern som du la ut til å stemme overens med min, så derfor mener jeg det er en 2E3 gasser. Har ikke merket noe forskjell fra med luftfilter og uten luftfilter, slange til bremsekraftforsterker? tror jeg aldri har lakt merke til den. Bensinpumpa er ikke gjort noe med, ikke av meg iallfall. Kun denne som det er 12 volt på. baksiden av releet Sku bytte toppdekselpakninga idag, fordi den gamle va lekk, også lak det olje ned på eksosmanifoilen, også ble masse røyk. men neida, etter å ha sotte på ny toppdekselpakning lak det bare mer. Denne ledningen prøvde jeg å sette 12 volt på uten at jeg merke noe forskjell, den andre ledningen den er festet i innsugsmanifoilen, har ikke testet den enda. men har målt alle andre kontakter på forgasseren uten resultater. Nå har jeg egentlig lyst til å bestille en Weber fra England til skarve 3000,' inludert frakt. Men kan ikke gi meg så lett, må forske i minst en uke til. btw, godt dokker e her å hjelpe :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Har du fjernet alla kablar som gick til rele-boksen? Har du mulighet å sette den tilbaka igen?? Må si att det ger mej noen ekstra grå hår etter all tenking å spekulering.. hehe. Men bara hyggeligt om man kan hjelpe. Kan du ikke få noen huggere å sponsra med en forgasser fra Ford eller noe om du bestemmer dej för å skifta til Weber eller liknande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 http://www.ruddies.business.t-online.de/v2eevw.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 (endret) [ATTACH]21494[/ATTACH] 2e3 Endret Mars 5, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 2ee skal være på golf den også værtfall 1,6l kom med det eller 1,8 hmm ble usikker... er værtfall 2ee på golfene :) det jeg har sett ut av og studdert noen bilder er st du har eb kontakt foran på forgaseren som står på skrå og det er den på 2ee og på 2e2 og 2e3 så er den rett vinkel rett i forgasser huset... altså nr 5 på øverste bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Jan Erik: trur du hadde rett, gassern som er på det svarthvite bilde, er akkurat enn sånn som jeg har :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg