Gå til innhold

Golf 2 BC Prosjekt

Ranger emnet


Girebirger

Anbefalte innlegg

DSC00849.jpg

 

Stolfester i en Golf MK2 jeg har bygd, er vanskelig å se men. Det er det beste bildet jeg fant :P

 

 

 

 

 

DSC00837.jpg

 

Og bryterpanelet i en annen bil jeg har bygd. Liker å bruke originalt dashbord, syns det blir finere på den måten, og det er lettere med brytere Og slikt :)

Endret av Nystuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

takktakk, vurdere å lage bryterpanele nede me håndbrekket, finner liksom ingen høvelige plasser å feste det på dashn :)

 

Skal også stive av bilen, på en nokså fin jalla måte, kjøpe gummiklosser og heve/senkesett fra biltema :D

Endret av Girebirger

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fått gå å bli skikkeligt varm?? Er det manuelle eller automat-choke på den? Kan choken ligga på??

Veldigt sorte plugger?? I så fall får den ju ikke nok luft. Ser plugarna fine ut kan det ja vara att den drar tyv-luft noen plass etter forgasseren.. Noen vakumm-slange fra insuget som ikke sitter der den skall?

 

Mange små ting som kan var galt.. Tenk tillbaka vad du gjort med den fra att den gick fint til att problemen startade da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

falsk luft kan vel enkelt sjekkes med start gass. Det med choken hadde jeg ikke tenkt på før urban skrev det og det bør absolutt sjekkes.

 

Nå tar man nok ikke bilder av absolutt alt man gjør, men burde gjøre det. Enkelt og gå tilbake og se og sammenlingne vis noe er blitt som det ikke skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urban: Nei jeg har kanalen opp mot frontruta, men det er vanskelig å se den siden bryterpanelet står forran. varm og varm, i og med at den har en tomgang på 2000 rpm, så blir den litt varm iallfall. bilen har aldri vært sånn før. Det er automat choke på den, men det har ikke vært noe større problem med den. Og ja, pluggene er helt svart :) Tviler på at den drar falskluft. Har gjort ganske masse siden den gikk fint, har tadd bort masse ledninger, men ingen fra forgasseren er gjort noe med. Men det er noen ledninger som sitter rett "bak" forgasseren, som går rett i motorn, som jeg ikke aner hva de er til.

 

Jan Erik, hvordan kan jeg sjekke om choken henger på, eller generelt finner ut om det er den som er problemet?

 

Var et par timer i garasjen igår og prøvde å finne ut hvorfor bilen ikke går ordentlig, men kom ikke fram til noe.

Har endel oljesøl fra girkassen og registerhjulene.

 

Noen som vet hva disse ledningene er til? de er festet i motoren rett nedfor forgasseren, litt til siden også.

185963_1821486744421_1457782977_32008578_6079388_n.jpg

 

Lekker litt fra enden av girkassen

188752_1821487184432_1457782977_32008580_1144980_n.jpg

 

Også mye oljesøl fra registerhjulene.

188831_1821487784447_1457782977_32008584_2440545_n.jpg

 

184934_1821488224458_1457782977_32008585_4632821_n.jpg

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår