NewBeetle Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hei. I dag, da jeg startet opp min 97 modell Grand Voyager 2.5TD, fikk jeg ikke lysene i instrumentpanelene til å virke. Uansett om den står med park eller hel lys, vil dem ikke slå seg på. Den lader 13.9 volt, så er ikke feil på dynamoen. Er det noen som har et godt tips? På forhånd takk for eventuell hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hdfxr Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 dimmebryter for instrumentpanel??? du kan prøve å sjekke denne i første omgang Siter hjelp til selvhelp vær seriøs med seriøs begrunnelse med svarene når man blir spurt om hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Har det samme problemet på min 2,5TD. Jeg har byttet hele bryterpanelet, men den samme feilen fortsetter. Lyset går kanskje på, men det hopper mye av og på. Jeg har også byttet instrumentpanelet, men heller ikke dette hjalp. Så jeg tror det er noen ledninger eller noen problemer med kontaktene på bodymodulen. -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 det er nokk dimmeren som fusker.. tok ut min å sprayet den med elektro rens så funka det bra igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg