RSG60 Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Du får oppdatere etter hvert! Skal du koble ut vingen nå, eller tåler den å gå opp i 120km/t med den saken der på?? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 xtreme-corrado: Flere bilder kommer snart! ;) RSG60: Vingen kobles ikke ut, den er TÜv godkjent hvis man skrus og siker den fast! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by prophets Helt klart den øverste vil jeg si! Hvilken produsent er det?? De øverste er definitivt de fineste ja! :) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Som tidligere nevnt i denne tråden... emblemfri grill... lakkert i bilens farger! DET er et MUST! ;) Toning av ruter gjør også susen, men kjøp for ALL del skikkelig film... ikke sånn BilXtra jallajallafilm.... Foliatech derimot, har jeg veldig gode erfaringer med. Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Emblemfri grill blir det... Angående sideskjørtene har nesten en kompiss overtalt meg til å ha de infinity/m3 sideskjørtene. Tror det blir smooth;) Fant også en sinnsyk lillafarge i Revs i dag, skal ned til en lakkerer å høre om den i morgen:) Trilla frem bilen litt i dag så å få sett ordentlig hvorda det ser ut og her er bildene: Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by CorraDon Emblemfri grill blir det... Angående sideskjørtene har nesten en kompiss overtalt meg til å ha de infinity/m3 sideskjørtene. Tror det blir smooth;) Fant også en sinnsyk lillafarge i Revs i dag, skal ned til en lakkerer å høre om den i morgen:) Mere, mere, mere...:dude: :dude: :dude: Men den "nye" vingen, den klarer jeg meg uten...bortsett fra det, funky prosjekt!! Hvilken bakfanger er det der? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 har du ikke automatisk vinge som går opp?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;) Det er en RS/F1 fanger fra Lumma! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 E ser frem til du blir ferdig... men jeg må si meg enig i det som blir sagt her, den ekstravingen er litt drøy. MEN vi skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt... for alt vi vet så kan jo ditta bli MEGArått! :) Har du nokken bilder av biler som har den vingen påmontert da???? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by CorraDon Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;) Det er en RS/F1 fanger fra Lumma! Har vell ikke bilde av frontfanger, når du har prøvt den på bilen..?? Regner jo med du har prøvt den...:D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Har faktiskt ike fått ny frontfanger enda;) Skal ha 2 stk, så bruker bare den RS-fangeren jeg har nå hvertfall til den skal bli lakkert! Bilder fra Styling-tech.no : Trodde den skulle være drøy kjeg også, men vi får vente å se;) De som ser den "live" liker den godt hvertfall:) Nye seter kommer nok nå! Sjekka ut noen Recaro-bøtteseter: Tror dette blir bra:) Ellers som kanskje sagt før så er det gule Powerflexforinger og FK Stabstagkit på vei (Gleder meg til å se stag'et :D) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by CorraDon Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;) Det er en RS/F1 fanger fra Lumma! Er ikke alle corrado G60 utstyrt med vinge man kan kjøre opp og ned bak?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Joda, jeg har bare satt på en på denne igjen;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det blir så mye downforce bak, at den mister all styring foran..hehe Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 ingen probelm... da e de bare å montere på en panservinge også! :) hehe.... Skal vel bli tøft ditta! Rått me sånne stola forresten! :) Men det blir vel kanskje et dyrt prosjekt etterhvert???? Planer for baksetene da??? Siden du skal sette inn stoler som ikke går ann å bikke frem så e det vel like greit å bare bygge nokke fancy baki der også??? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg