FordProbeGT Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hei, jeg har en bil med et dårlig varmeanlegg. Verkstedet kom frem til at jeg måtte bytte varmeapparatregisteret. Jeg lurte på hvor mye det kom til å koste? Er det noen som har noe formenin om dette? :-) MVH Jan-Erik Bjorvatn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Kvifor spurde du ikkje verkstedet? Skal eit verksted fikse dette? Og det er greit å vite kva slags bil dette er. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordProbeGT Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Spurte verkstedet, men fikk ikke noe konkret svar, men han skulle sjekke opp i det! Men jeg vil gjerne vite hva jeg kan forvente meg. Eventuelt om folk her mener at det koster så mye, og så skal han ha mye mer, om jeg da skal vurdere å gjøre det et annet sted. Bilen er en Ford Probe GT 1992 mod. Jeg tror at varmeanlegget er fra Mazda 626 (88-91 mod.) Ja et verksted skal fikse dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Er ikkje akkurat ekspert på dette, men varmeappratregisteret vel ivanligvis nni dashen. Det kan ta litt tid å komme til og bytte dette. Og tid = penger på eit verksted! Har du kjølevæskeluft inni kupéen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordProbeGT Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ja ikke sant... tid er penger på verksted... Tror ikke jeg har kjølevæskeluft inni kupeen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordProbe91GT Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Sikker på det ? xD Noen har jo slik =) Ikke skjekket om det er slik på våre biler.. men men xD Siter "...and on top of all that, it's the first Ford that I can remember which looks good enough to snap knicker elastic at 50 paces" Its the Ford probe! * Jeremy Clarkson * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Varmeapparatet på disse er de beste når de fungerer, og pleier ikke å være problemer med dem. Dem er kjent for ekstremt bra varme effekt. Det som er problemet kan være lite kjølevann, eller lekasje så luft kommer inn i kjølesystemet... eller at det rett og slett er tett. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Eller vannpumpe for den salgs skyld men da burde bilen gått varm. Et lite triks å sjekke om det er tett er å starte motoren og la den bli varm, kjenne på kjølevannsrøret som går inn til kupeen, også kjenner du på den som går ut. med varmeapparatet på kald i bilen burde begge rørene være varme. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg