Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Replay-filen du tenker på? Den kan ikke legges direkte inn nei, har prøvd og det gikk ikke. Søkte litt etter omformateringsprogram, men har ikke så mye greie på det, så jeg ga opp. Du har ikke vurdert å kjøpe capture card da? Da kan du legge ut direkte på YT om jeg har forstått riktig. Er en her inne som har det, men husker ikke hvem. Finner det lenger bak i tråden:)

Tviler på at du finner omfor...blabla program. :D

 

MEN, en slik en vil gjøre susen. Gjorde jaffal for meg. :)

http://www.elkjop.no/product/data/programvare/DAZZDVC103S12/dazzle-video-capture-studio-12-pc#tProductTabcontent

 

Jeg har i ettertid kjøpt S-video kabelen for PS3, da jeg hørte rykter om at kvaliteten ble bedre med en slik en - istedenfor kompositt-kabelen som følger med orginalt (for de som bruker gammel type TV).

Bedre kvalitet på bildet ble det gitt. Man så ganske stor forbedring. :)

 

Jeg har også i ettertid kjøpt en oppgradering på programvaren, fra Studio 11 (som fulgte med min pakke - Studio 12, er med i pakken jeg linket til) til Studio HD 14. Har ikke fått forsket så mye med den, men jeg syns den var verdt de 49€(?) jeg betalte og lastet ned over nettet. Men det holder i massevis, hvis man bare skal ha en replay ut på youtube, med programvare som følger med.

 

Men, S-video kabel e r e t m u s t ! ! !

Bestilte herfra og denne: http://www.mytrendyphone.no/shop/ps3-sv-video-20609p.html

 

Her er ett par replay som jeg har brukt den Dazzle boxen og det medfølgende studio 11.

Filmen er i mpeg-2 formatet.

 

 

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det man stiller så det står Km\h isteden for miles?

Googlet litt og fant dette:

 

"You can change from MPH to KM/H by going to the Options menu [farthest icon to the right on the main menu] and going all the way to the right when you arrive at the Options menu. There will be an option on your screen that will prompt you to change between the two measurements."

Audi Coupe 2.8E

PSN nick (GT5):Hondaintegratype

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet litt og fant dette:

 

"You can change from MPH to KM/H by going to the Options menu [farthest icon to the right on the main menu] and going all the way to the right when you arrive at the Options menu. There will be an option on your screen that will prompt you to change between the two measurements."

Takk :DD

PSN: nor_shad0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dreiemoment måles i kilo og ikke NM, skulle gått an å bytte.

 

Ta det som regel, 1 kgfm = ca 10 nm, eller for å være eksakt 9.80665nm

 

eksempel: 43,2 kgfm = ca 432nm, eller for å være heeelt eksakt 423,64728

 

Uansett da, man er ikke så langt bak om man ganger det med 10 :P eller bare flytter kommaet (,) et hakk bakover. Men skulle gått ann å bytte ja.

 

Om jeg ikke er helt på jordet da, hentet fra http://www.unitconversion.org/moment-of-force/newton-meters-to-kilogram-force-meters-conversion.html

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange dager på overtid nå, så jeg tror ikke det kommer nye før neste torsdag...

 

Ganske kjedelig egentlig, for jeg gidder ikke å grinde løp for 12k xp i slengen når jeg må ha flere 100k for å levle opp:(

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår