Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

Velkommen i familien:)

Noen som har et bra driftsetup til Silvia S13? Så for meg en lett og grippy liten jævel jeg, men den er så seig og slapp. Tips?

 

Min Silva K S13 er nydelig og drifte med.

 

SPECS:

246 HK

1140 KG

Dekk: CH

LSD Diff

Suspension:

Ride height: -5/-5

Spring rate: 3,2/3,2

Dampes: 2/2

Camber angle: 3,5/3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg som kjører den ;D

 

Har btw bygd meg onlinebil nå. Nissan GTR. Kan delta i under 500 hk og under 650 hk.

 

Får byttet deler slik at den kan bli 493hk eller 631 hk og 1411 kg :D Klarte netopp ringen på 6.45 me 631 hk og sports soft dekk :D

7.17 med 493 hk og sports hard dekk. Så det går fort !!

 

Edit: 6.58 med 493hk og sports soft

Endret av Olaa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å kjør Audi R8 V10 med 800 hester og sport soft uten noe som helst elektroniske hjelpemiddel (uten abs) eller noe som helst downforce på den (spoiler etc).

 

Den er helt vill!

 

Har en Alfa Romeo med 190 hest, som jeg klokket rundt ringen på 7 minutter og 47 sekunder!

Audi Coupe 2.8E

PSN nick (GT5):Hondaintegratype

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@glenntore prøv r8 med comfort hard dekk, 40 % drag på framhjulene og 60 % på bak hjulene ;) da ska du få kjenne arg ;) ligg bret som faan ;) kan vise deg når vi er på en server i lag ;) psn: lucsus1989

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@boknar

 

seasonal events har du valget mellom race,time trial og drift. time trial og drift må du få beste rundetid(timetrial) eller mest poeng (drift) mot andre på verdenskloden, så der er det dårlig med exp/money men race derimot, du ska bruke en viss bil og bynne på siste plass og ska komme så langfram som du greie, her kan du tjene mye penger og mye exp, f.eks. kjøre skyine på special stage 7, kommer du på 1. så får du 100 000 exp og 1 000 000 cr. mener jeg å huske ;) så her kan du tjene fett :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår