Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det var morro, selv om det ble fult kaos i første svingen :D

Noen av oss hadde vett nok til å drøye den 5 sek etter de andre hadde kjørt! :D

 

Si ifra neste gang det blir noe, men si ifra noen timer i forveien :)

Ble kanskje litt kort forvarsel i dag, men ble da nok folk fordet!! :D

Men ja, neste gang er det nok en ide å annonsere et par timer tiligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skal kjøre. Helst et skikkelig løp på 'Ringen der vi avtaler max/min hp-grense og dekk, så blir det konkurranse av det, istedenfor et herjeløp med alt fra 240 til Veyron. Ikke at det er kjedelig, men jeg har bare kjørt drifte/herjerunder på Tsukuba hittil, så jeg har lyst på et løp:) Gjerne 2 runder på 'Ringen i mørket;)

 

Noen som vet om man kan bruke banene fra Course Maker til online-løp? Isåfall har jeg en morsom bane å by på:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd selv, men skal være mulig å bruke egne baner online. Men er helt klar for et seriøst løp på Ringen. Vet det er mulig å sette øvre grense for HK, så det er sikkert muligheter for å sette dekkbegrensninger også.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjempe fornøyd med spillet :) har kommet meg på level 26 og gleda meg til å komme på level 30 flor da bli det vettel challenge og da skal jeg har meg redbull x2010 :D nå drifter jeg rundt med en 800 hk r8 :D utroli gøy. viss folk vil legge meg til

 

lucsus1989 ;)

 

 

slenger ut et par bilder jeg også :) er heilt rått og drifte med 4wd :D

 

 

L2Fau9KBUta4282FdJ_0.jpg

 

greidde svingen fint ;)

 

155760_10150113127481119_550136118_8285917_3999766_n.jpg

S15 min med race modification :D

 

69776_10150113127621119_550136118_8285921_604036_n.jpg

Endret av LuxXxuS

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skal kjøre. Helst et skikkelig løp på 'Ringen der vi avtaler max/min hp-grense og dekk, så blir det konkurranse av det, istedenfor et herjeløp med alt fra 240 til Veyron. Ikke at det er kjedelig, men jeg har bare kjørt drifte/herjerunder på Tsukuba hittil, så jeg har lyst på et løp:) Gjerne 2 runder på 'Ringen i mørket;)

 

Noen som vet om man kan bruke banene fra Course Maker til online-løp? Isåfall har jeg en morsom bane å by på:D

 

Er med på all slags kjøring i kveld jeg!

 

Har ikke prøvd selv, men skal være mulig å bruke egne baner online. Men er helt klar for et seriøst løp på Ringen. Vet det er mulig å sette øvre grense for HK, så det er sikkert muligheter for å sette dekkbegrensninger også.

 

Mulig å begrense både HK og dekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikkert at jeg blir med, kommer an på om kjerringa skal ha tv'n;)

 

Hvis jeg blir med, ønsker jeg meg 500-700hk og ikke bedre enn R-M-dekk, to runder på 'Ringen i mørket:D

 

Det hadde sikkert vært gøy med en sladderunde før eller etterpå også. Noen som har forslag til bane, bortsett fra Tsukuba?(Har kjørt den hver gang;))

 

Silvia'n din var feet, Luxus:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli kanskje med ei runde i kveld jeg også:) 2 baner som er awesome å drifte på er autumn ring mini og eiger nordwand short track ;)

 

takk Terjeth :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår